Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geosocialinių paslaugų tinklą „Gowalla“, kuris laikomas pagrindiniu „Foursquare“ konkurentu.
Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geosocialinių paslaugų tinklą „Gowalla“, kuris laikomas pagrindiniu „Foursquare“ konkurentu. Manoma, kad paslaugos kūrėjai įsilies į „Facebook“ būrį ir darbuosis ties funkcija „Laiko juosta“ (angl. Timeline), anonsuota dar rugsėjį. Sandėrio suma nežinoma. Abiejų kompanijų atstovai atsisakė komentuoti žinią apie pasiektą bendrą susitarimą.
Verta atkreipti dėmesį, jog panašių funkcijų „Facebook“ tinklas pasiūlė naudotojams dar 2010 metų rugpjūtį, bet po metų paslauga „Vietovės“ (angl Facebook Places) buvo nutraukta.
„Gowalla“ suteikia galimybę naudotojams „pasižymėti“ įstaigose, kuriose jie apsilanko, bei susikurti naujų lankymosi taškų. Paslauga pasiūlyta 2007 metais ir, „All Things Digital“ duomenimis, pritraukė investicijų už 11 mln. JAV dolerių. 2011 metų vasarį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė ir peržengė vieno milijono ribą.