Socialinio tinklo „Facebook“ portale publikuojamos reklamos kaina 2011 metų pirmajame ketvirtyje, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo 40 proc.
Socialinio tinklo „Facebook“ portale publikuojamos reklamos kaina 2011 metų pirmajame ketvirtyje, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo 40 proc.
Už verslo analizes atsakingo „Efficient Frontier“ atstovo Siddharth Shah teigimu, kainų augimas palietė tik automatinę skelbimų platinimo sistemą. Reklamos, kuri publikuojama „Facebook“ naudotojų puslapiuose, kaina nekito.
2010 metų viduryje kompanija „comScore“ pateikė atlikto tyrimo rezultatus, iš kurių matyti, jog reklama „Facebook“ tinkle maždaug 5 kartus pigesnė nei bet kur kitur internete. Išankstiniais duomenimis, praėjusiais metais socialinis tinklas iš reklamos uždirbo apie 1,86 mlrd. dolerių. „eMarketer“ prognozėmis, 2011 metais „Facebook“ pelnas už reklamą padvigubės ir sieks 4,05 mlrd. dolerių.
„Facebook“ įkurtas 2004 metais, ir juo šiandien naudojasi daugiau nei pusę milijardo pasaulio gyventojų.