„Facebook“ viceprezidentu tapo buvęs B. Klintono spaudos atstovas

Publikuota: 2011 m. birželio 15 d. trečiadienis

Džo Lokhartas (Joe Lockhart), dvejus metus dirbęs buvusio JAV prezidento Bilo Klintono spaudos atstovu, tapo „Facebook“ viceprezidentu tarptautinės komunikacijos klausimais.

„Dž. Lokharto darbo patirtis Baltuosiuose rūmuose leidžia jam tiksliai įsivaizduoti, kaip formuojamas naujienų srautas 24 valandas per parą. Ši patirtis suteikia jam galimybę greitai ir efektyviai reaguoti į nuolatines užklausas“, – teigiama „Facebook“ viceprezidento globalios komunikacijos ir rinkodaros klausimais Elioto Šreidžo (Elliot Schrage) pranešime.

Dž. Lokhartas dirbo Bilo Klintono spaudos atstovu nuo 1998 iki 2000 metų – tuomet, kai B. Klintonas ėjo JAV prezidento pareigas. 2004 metais Dž. Lokhartas bendradarbiavo su demokratų partijos kandidatu į JAV prezidentus Džonu Keriu. Vėliau jis įkūrė nuosavą viešųjų ryšių kompaniją „Glover Park Group“, kurios paslaugomis naudojasi tokios gigantės, kaip „Microsoft“ ir „Yahoo!“.

„Facebook“ – didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Jame yra užsiregistravę apie 700 mln. naudotojų. 2010–2011 metais „Facebook“ pasirodė kaip galingas visuomeninis ir politinis instrumentas – ekspertai vadino „Facebook“ drauge su interneto dienoraščių tinklu „Twitter“ pagrindiniais Egipto ir Tuniso revoliucijų skatintojais.

 

Šaltinis: telegraph.co.uk
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »