„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Populiarėja nuotolinės išmaniųjų namų technologijos

Analitinių tyrimų bendrovės „Juniper Research“ duomenimis, nuo 2015 iki 2020 metų išmaniųjų namų technologijų ir paslaugų rinka išaugs nuo 43 mlrd. dolerių iki 100 mlrd. dolerių. skaityti »

LG pelnė „Red Dot“ apdovanojimą „Metų prekės ženklas“

LG Electronics (LG) pelnė „Metų prekinio ženklo“ nominaciją tarptautiniuose „Red Dot“ dizaino apdovanojimuose. skaityti »

Per 3 mėnesius „Huawei“ pardavė 27 milijonus išmaniųjų telefonų

Išmaniųjų telefonų pardavimai pastarąjį ketvirtį augo 7 proc. ir pasiekė 33 proc. visos apyvartos, skelbia bendrovė „Huawei“. skaityti »

LG išmanusis telefonas „Nexus 5X“ – jau netrukus Lietuvoje

Naujausias „LG Electronics“ (LG) ir „Google“ flagmanas „Nexus 5X“ į Lietuvą atkeliaus lapkričio 9 dieną. skaityti »

EY ir „LinkedIn“ strateginė partnerystė stiprins verslo bendruomenės pardavimų gebėjimus

EY ir „LinkedIn“ paskelbė apie naują strateginę partnerystę, kurią įgyvendindamos kartu siūlys pasaulinei verslo bendruomenei inovatyvias pardavimų technikas, taikant informacines technologijas socialiniuose tinkluose, padėsiančias stiprinti pozicijas rinkose. skaityti »

„Motorola“ pristatė išmanųjį telefoną nedūžtančiu ekranu

Bendrovė „Motorola“ pristatė išmanųjį telefoną „Turbo 2“, kuriame panaudota nauja ekraną nuo dūžių sauganti technologija. skaityti »

Turtingiausiam pasaulio žmogui sukanka 60 metų

Kompanijos „Microsoft“ įkūrėjas ir turtingiausias pasaulio žmogus Bilas Geitsas (Bill Gates) šiandien švenčia 60-metį. skaityti »

Pristatytas išmanusis telefonas „HTC One A9“

Bendrovė HTC pristatė naują išmanųjį telefoną „HTC One A9“, papildysiantį bendrovės flagmanų seriją „One“. skaityti »

Įvertinkite: išmaniojo telefono „Meizu m2 note“ galimybės

Norite nebrangiai gauti visą krūvą pažangių galimybių? Ekspertai siūlo pažiūrėti, kas per vienas yra „Meizu m2 note“. skaityti »

„Dell“ pristatė naują „Dell Precision“ mobilių kompiuterių liniją

Profesionalams, siekiantiems be trikdžių dirbti su galingais, tačiau tuo pat metu ir elegantiškais kompiuteriais, sumodeliuotais pagal jų poreikius, kompanija „Dell“ pristatė naujausius „Dell Precision“ mobilius darbo kompiuterius su specialiai atnaujintu korpusu. skaityti »