„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Sukurtas planšetinis kompiuteris, skirtas neregiams

Šių metų birželio pabaigoje vykusioje parodoje „Hello Tomorrow Challenge“ bulgarų mokslininkai pristatė neregiams skirto planšetinio kompiuterio „Blitab“ prototipą. Šiuo metu mokslininkai jau laukia patentų, kad galėtų pradėti serijinę šių kompiuterių gamybą. skaityti »

S. Nadela pristatė naujus „Microsoft“ planus

Kompanijos „Microsoft” generalinis direktorius Satja Nadela (Satya Nadella) pristatė tris pagrindines korporacijos ateities darbo kryptis. skaityti »

Viename iš JAV oro uostų – moderni „Unisys“ veidų atpažinimo sistema

Kompanija „Unisys Corporation“ („Unisys“) teigia baigusi testuoti modernią veidų atpažinimo sistemą tarptautiniame Dulles (JAV) oro uoste. skaityti »

„Microsoft“ vadovas 2014 m. uždirbo 84,3 mln. dol.

Kompanijos „Microsoft“ vadovas Satja Nadela (Satya Nadella) 2014 metais uždirbo 84,3 mln. JAV dolerių. skaityti »

„Microsoft“ – technologinis NASCAR partneris

Kompanija „Microsoft“ tapo oficialia technologine gamyklinių automobilių lenktynių asociacijos NASCAR (angl. National Association of Stock Car Automobile Racing) ir komandos „Hendrick Motorsports“ partnere. skaityti »

„Cisco Systems“ ir „Hewlett-Packard“ – debesų infrastruktūros rinkos lyderės

Tyrimų kompanija „Synergy Research Group“ išanalizavo debesų infrastruktūros plėtros ir palaikymo sprendimų rinką. skaityti »

Pradėjo veikti virtuali „Google“ naujienų redakcija

Kompanija „Google“ pristatė virtualią paslaugą „News Lab“. skaityti »

Pristatyta pažangiausia kompiuterio pelė

Aksesuarų kompiuteriams kūrėja „Razer“ gerai žinoma viso pasaulio IT gerbėjams. Ir nieko keisto – juk jos produktai sukurti specialiai jiems skaityti »

Mobilioji programa „CzechTourism“ pristatys vietas iš kino filmų

Pristatytas naujas Nacionalinės Čekijos turizmo agentūros „CzechTourism“ projektas. Tai – mobilioji programėlė „Praha filmová“. skaityti »

2015 m. dėvimųjų įrenginių rinka išaugs trigubai

Ženklus dėvimųjų įrenginių rinkos augimas, kuris buvo užfiksuotas pirmajame šių metų ketvirtyje, bus matomas ir toliau. skaityti »