„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

„Microsoft“ siekia „Nokia HERE“ dalies

Kaip praneša agentūra „Bloomberg“, kompanija „Microsoft“ norėtų įsigyti nedidelę dalį naujos žemėlapių paslaugos „Nokia HERE“ akcijų. skaityti »

Pasaulinės informacinės visuomenės dienos proga susibūrė technologijų pasaulio lyderiai

Gegužės 17 d. buvo minima Pasaulinė informacinės visuomenės diena. Šiemet tuo pačiu paminėtas ir Tarptautinės telegrafo sąjungos sukūrimo 150 metų jubiliejus. skaityti »

Japonai už prekes jau atsiskaito akimis

Japonijos telekomunikacijų bendrovė „NTT Docomo“ sukūrė naują mobilųjį įrenginį „Arrows NX F–04G“, kuris savo šeimininką atpažįsta iš akies rainelės. skaityti »

Patvirtintos elektroninių sąskaitų paslaugą aprašančios taisyklės

Pasibaigus Lietuvos bankų asociacijos inicijuotam viešų konsultacijų laikotarpiui, Elektroninių sąskaitų pateikimo mokėtojams taisyklių Priežiūros komitetas, įvertinęs gautus pasiūlymus bei komentarus, patvirtino Elektroninių sąskaitų - faktūrų (toliau - e. sąskaita) pateikimo mokėtojams taisykles ir standartus. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo

„Cisco Systems Inc.“ 2015 m. III finansinio ketvirčio grynasis pelnas išaugo 11,7 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų periodu. skaityti »

„Microsoft“ investuoja į povandeninių ryšio kabelių tiesimą

Bendrovė „Microsoft“ paskelbė sudariusi partnerystės susitarimą dėl naujo povandeninio kabelio tiesimo per Ramųjį vandenyną, kuris sujungtų Kinijos, Pietų Korėjos, Taivano ir Japonijos miestus su vakarine JAV pakrante. skaityti »

„Facebook“ pasirašė sutartį su žiniasklaidos bendrovėmis

Socialinio tinklo kompanija „Facebook“ pasirašė sutartį su devyniomis žiniasklaidos bendrovėmis. Sutartyje pažymima, kad „Facebook“ gali skelbti dalį informacijos turinio tiesiogiai socialiniame tinkle, o ne dalintis leidėjų svetainėse jau paskelbtomis žinutėmis. skaityti »

BMW keliauja į išmanųjį laikrodį „Apple Watch“

Vokietijos automobilių koncernas BMW pristatė naują „BMW ConnectedDrive“ technologijų sprendimą – programėlę „BMW i Remote“. skaityti »

Pajamos už išmaniųjų namų sistemas sparčiai auga

„ABI Research“ duomenimis, pajamos iš intelektinių namų sistemų nuo 2015-ųjų iki 2020-ųjų visame pasaulyje turėtų išaugti 21 proc. ir siekti 34 mlrd. dolerių. skaityti »

IPTV europiečiai naudojasi daugiau nei palydovine televizija

Mokamos TV paslaugos Vakarų Europoje vis labiau populiarėja. Numatoma, kad 2020 metais jos išaugs nuo 56,7 proc. iki 60,4 proc. skaityti »