„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ pirmą kartą per 20 metų keičia generalinį direktorių

Kompanija „Cisco Systems Inc.“ paskelbė, kad įmonės generalinis direktorius Džonas Čembersas traukiasi iš pareigų. Naujuoju kompanijos vadovu paskirtas Čakas Robbinsas. skaityti »

ARRIS perka TV priedėlių gamintoją „Pace“

Kompanija „Arris Group Inc.“ (ARRIS) sutarė dėl Didžiosios Britanijos TV priedėlių gamintojos bendrovės „Pace“ įsigijimo. skaityti »

Generalinis „Microsoft“ direktorius pristatė įmonės tikslus

Kompanijos „Microsoft“ generalinis direktorius Satya Nadella konferencijoje „Build 2015“ įvardijo tris pagrindinius įmonės tikslus, kurių šiuo metu siekia kompanija. skaityti »

Nepalui – nemokami „Skype“ skambučiai

Viena didžiausių IT kompanijų pasaulyje „Microsoft“ operatyviai sureagavo į žemės drebėjimą Nepale ir pasiūlė savo informacinę paramą. skaityti »

LG pristato išmanųjį telefoną „G4“

„LG Electronics“ (LG) pristatė naująjį flagmaną „G4“. Daugiau nei tūkstantis kviestinių svečių visame pasaulyje stebėjo naujausio LG išmaniojo telefono, pakeisiančio „G3“ modelį, pristatymą. skaityti »

„Dell“ stiprina partnerystę Baltijos šalyse

„Dell“ tikisi tapti patikima IT partnere Vidurio ir Rytų Europos rinkoje, ypač Baltijos šalyse. Siekdama šių tikslų, įmonė pirmą kartą surengė spaudos konferenciją Lietuvoje, Vilniuje. skaityti »

Lietuvos URM – tarp geriausiai pasaulyje išnaudojančių socialinį tinklą „Twitter“

Pirmą kartą Lietuvos užsienio reikalų ministerijos (URM) paskyra @LithuaniaMFA pateko tarp penkių geriausiai abipusius ryšius palaikančių pasaulio lyderių „Twitter“ paskyrų, o aukščiausi Lietuvos vadovai per metus „Twitter“ sekėjų skaičių vidutiniškai padidino tris kartus. skaityti »

„Unisys“ naujasis viceprezidentas – Neilas Gissleris

Pasaulinė informacinių technologijų bendrovė „Unisys“ neseniai paskelbė, kad Neilas Gissleris (Neil Gissler) – naujasis kompanijos vyresnysis viceprezidentas. skaityti »

Lietuvos verslas – Europos Sąjungos TOP 10 pagal technologijų panaudojimą

Aktyvi elektroninių lojalumo ir asmens identifikavimo kortelių plėtra, e. sąskaitų tvarkymas ir atsiskaitymai internetu, viešojo susisiekimo sistemų skaitmenizavimas ir pažangių technologijų diegimas transporto ir logistikos sektoriuose – visa tai pozicionuoja Lietuvą kaip vieną lyderių tarp 28 ES valstybių. skaityti »

Uždirbti iš turinio „Youtube“ leis ir Lietuvos kūrėjams

Lietuvos kūrėjai dabar turi galimybę išplėsti savo auditoriją, padidinti savo kanalų žiūrimumą ir gauti pajamų iš „Youtube“ skelbiamo turinio. Kompanija „Youtube“ pranešė, kad Lietuvoje pradeda veikti jos Partnerių programa, kuri suteikia naujų galimybių turinio kūrėjams. skaityti »