„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Kompanija „Gemalto“ – autentifikavimo sprendimų kūrimo lyderė

Analitinės agentūros „Gartner“ paskelbtame tyrime kompanija „Gemalto“ įvardyta naudotojų autentifikavimo sprendimų rinkos lydere. skaityti »

2014 metais sumažėjo „Android“ įrenginių pardavimo apimtys

Ką tik pasibaigusiais 2014 metais ženkliai sumažėjo mobiliosios operacinės sistemos „Android“ įrenginių pardavimo apimtys. skaityti »

Parodoje „CES 2015“ paskelbta apie aljanso UHD įkūrimą

Pasauliniai buitinės elektronikos gamintojai ir Holivudo kino industrijos atstovai pranešė apie įkuriamą aljansą UHD (angl. Ultra High Definition) – bendruomenę, kuri plėtos naujus standartus, palaikančius vaizdo technologijas, įskaitant 4K ir didesnės raiškos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė pigiausią internetui parengtą telefoną – „Nokia 215“

Šią savaitę „Microsoft Devices Group“ padalinys pristatė „Nokia 215“ – tai pigiausias bendrovės mobilusis telefonas parengtas internetui. skaityti »

LG pristato telefoną lenktu ekranu „G Flex2“

„LG Electronics“ (LG) parodoje CES pristatys telefoną „G Flex2“. skaityti »

„Yahoo!“ ketina žengti į išmaniųjų laikrodžių rinką

Artimiausiu metu nešiojamųjų išmaniųjų įrenginių gamintojų būrį gali papildyti kompanija „Yahoo!“. skaityti »

Išmanusis telefonas „Microsoft Lumia 1330“ bus panašus į savo pirmtaką

Internete pasirodė išmaniojo telefono „Microsoft Lumia 1330“ nuotraukų. Šio įrenginio anonsas planuojamas sausio parodoje „CES 2015“ arba kovo „MWC 2015“. skaityti »

2015 metais kas ketvirto telefono ekranas bus didesnis nei 5 coliai

Pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje fiksuojama stabili įrenginių su dideliais ekranais paklausa. skaityti »

„Xiaomi“ oficialiai tapo brangiausia pasaulyje privačia IT kompanija

Kinijos išmaniųjų telefonų gamintoja kompanija „Xiaomi“ oficialiai patvirtino, kad pritraukė didelę investicijų porciją ir dėl to tapo dvigubai brangesnė už bendrovę „Lenovo“ bei buvo pripažinta brangiausia pasaulyje privačia technologijų įmone. skaityti »

Pasaulinė debesų infrastruktūros rinka viršijo 12 mlrd. dolerių

Analitinė kompanija „Synergy Research Group“ paskelbė techninės ir programinės įrangos, skirtos debesų technologijai plėtoti, pasaulinės rinkos rezultatus. skaityti »