„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Pradedama pasaulinė prekyba „Samsung Galaxy S5“

Balandžio 11 d. pradedama pasaulinė prekyba naujuoju „Samsung Galaxy S5“. skaityti »

Lietuvoje pristatomi LG trečios kartos „L-Series“ telefonai

Lietuvoje pristatomi „LG Electronics“ (LG) trečios kartos „L Series III“ telefonai – „L70“ ir „L90“. skaityti »

Atnaujinti „Windows 8.1“ ir „Windows Phone 8.1“ ragina pereiti prie lanksčiojo gyvenimo būdo

„Microsoft" kasmetinėje konferencijoje „Build" pristatė atnaujintas ir dar labiau tarpusavyje suvienytas operacines sistemas „Windows 8.1" ir „Windows Phone 8.1". skaityti »

„Nokia“ pristatė tris naujus „Lumia“ išmaniuosius telefonus su „Windows Phone 8.1“

Telefonų gamintoja „Nokia“ vakar prasidėjusiame „Microsoft“ renginyje „Build 2014“ pristatė tris naujus „Lumia“ išmaniuosius telefonus su „Windows Phone 8.1“ operacine sistema ir „Nokia“ sukurtomis technologinėmis naujovėmis. skaityti »

„Huawei“ pardavimo pajamos išaugo 8,5 proc.

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ šią savaitę paskelbė audituotus 2013 metų finansinės veiklos rezultatus. skaityti »

Išmaniosios technologijos pažįstamos jau kas antram lietuviui

Išmanieji telefonai pastaraisiais metais vis dažniau atsiduria lietuvio geidžiamiausių pirkinių ar dovanų krepšeliuose. skaityti »

LG pelnė rekordinį kiekį „RedDot“ dizaino apdovanojimų

Šių metų „RedDot“ apdovanojimuose „LG Electronics“ (LG) pelnė rekordinį kiekį prizų. skaityti »

Tarptautinė „Interneto savaitė 2014“ didžiausią dėmesį skirs gyventojų gebėjimams, kurie būtini darbui

Beveik 90 proc. 16-24 metų europiečių, tarp jų – ir lietuvių, jau moka naudotis skaitmeninėmis technologijomis, tačiau žmonėms stinga informacijos, kurie informacinių technologijų įgūdžiai ir žinios yra būtini ieškant darbo, siekiant karjeros ar rengiantis profesiniams ateities iššūkiams. skaityti »

Geriausias tapo dar geresnis: HTC pristato naują „HTC One“

Pasaulinė mobiliųjų inovacijų ir dizaino lyderė, bendrovė HTC pristatė ilgai lauktą naują „HTC One“ (M8) išmanųjį telefoną. skaityti »

LG plečia telefonų su „Knock Code“ užrakto funkcija pasirinkimą

„LG Electronics“ pranešė plečianti telefonų pasirinkimą, kuriuose bus integruota ekrano užrakto funkcija „Knock Code“. skaityti »