„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Žaidimų konsolės siekia naujo statuso

Prieš dešimtį metų daugelis kompiuterinius žaidimus kritikavo dėl jų neigiamos įtakos laikysenai, socialinės izoliacijos ar net sukeliamos drepresijos. Šiandien naujosios kartos konsolė nebėra tik žaidimų kompiuteris, prijungtas prie televizoriaus, bet išsikovoja virtualaus sporto trenerio ir šeimos „laisvalaikio centro“ statusą. skaityti »

Muziejuose – naujos elektroninės paslaugos

Šiemet, užsukus į daugelio nacionalinių ir respublikinių muziejų ekspozicijas, žvilgsnį jau patraukia eksponatus žymintys QR kodų ženklai. skaityti »

Kuriamos elektroninės lietuvių kalbos paslaugos

Nuo 2012 metų Vytauto Didžiojo universitetas su partneriu Kauno technologijos universitetu įgyvendina projektą „Lietuvių kalbos sintaksinės-semantinės analizės sistema tekstynui, lietuviškam internetui ir viešojo sektoriaus taikymams“. skaityti »

Finansiniai 2013 metai „LG Electronics“ buvo sėkmingi

„LG Electronics“ (LG) paskelbė apie išaugusius 2013 m. rezultatus – kompanijos pajamos siekė 53,10 mlrd., o grynasis pelnas – 203,65 mln. JAV dolerių skaityti »

Ateitis priklauso programų inžinieriams

Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), reaguodamas į kintančius rinkos poreikius bei sparčiai didėjantį atotrūkį tarp kvalifikuotų informacinių technologijų (IT) specialistų paklausos ir pasiūlos, jau šiemet stojantiesiems pasiūlys programų inžinerijos studijas. skaityti »

Kaip gimsta garsas: „Samsung“ garsų laboratorija

Sulaukėte žinutės? Įsijungėte telefoną ar jį išjungėte? Visa tai atpažįstate iš pyptelėjimų – ilgesnių ar trumpesnių garsų junginių. skaityti »

„LG G Flex“ lenktu ekranu į Lietuvą atkeliaus kitą mėnesį

Jau kitą mėnesį Europos rinkoje bus pristatytas „LG Electronics“ (LG) unikalus telefonas „G Flex“, pirmasis pasaulyje lenktu korpusu ir ekranu. skaityti »

„Huawei“ pardavimo apimtys 2013 m. augo 11,6 proc.

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ šią savaitę paskelbė neaudituotus 2013 metų finansinės veiklos rezultatus. skaityti »

„Deloitte“ prognozės technologijų ir telekomunikacijų sektoriui 2014-iems metams

Sausio viduryje audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ jau tryliktą kartą paskelbė pasaulines technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų prognozes. skaityti »

„CES 2014“: vyriausybėms taupyti ir padidinti pajamas gali padėti „visa apimantis internetas“

Naujajame „Cisco“ tyrime atskleidžiama, kad vyriausybės, pasinaudojusios „visa apimančio interneto“ (angl. Internet of Everything, toliau - IoE) teikiamomis galimybėmis, uždirbs 4,6 trilijonus dolerių – vien miestuose įdiegus išmaniąsias technologijas per dešimt metų galima uždirbti 1,9 trilijonus dolerių. skaityti »