„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Publikuota: 2012 m. balandžio 23 d. pirmadienis

Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.

Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.

„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.

Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.

„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių. skaityti »

Du A3 daugiafunkciai „Sharp“ įrenginiai įvertinti BLI „Metų pasirinkimo“ apdovanojimais

„Buyers Laboratory“ (BLI), nepriklausoma organizacija, vertinanti dokumentų atvaizdavimo įrenginius ir sprendimus, įvertino „Sharp“ gaminius dviem „Metų pasirinkimo“ apdovanojimais. skaityti »

„LinkedIn“ ieško milijardo dolerių verslui plėsti

Kompanija „LinkedIn“ ketina parduoti dalį savo akcijų. skaityti »

„Microsoft“ Suomijoje statys informacijos apdorojimo centrą

„Microsoft“, ką tik įsigijusi „Nokia“, ketina Suomijoje statyti informacijos apdorojimo centrą. skaityti »

„Samsung“ pristatė „Galaxy Gear“

„Samsung Electronics Co., Ltd. pristatė „Galaxy Gear“ – stilingo dizaino „Premium“ klasės prietaisą su išmaniojo įrenginio ryšio sistemomis. skaityti »

Gandai: nutraukiamas „iPhone 5“ pardavimas

Skirtingai nei anksčiau, šį kartą kompanija „Apple“ atskleidė visas detales apie naujos kartos „iPhone“. skaityti »

„HTC Mini+“ – ragelis skambučiams

Kompanija HTC pristatė naują priedą išmaniesiems telefonams „HTC Mini+“, kuris yra skirtas skambinti arba atsiliepti į skambučius. skaityti »

Telefoninės fotografijos revoliucija – novatoriški „Sony“ fotoaparatai-objektyvai

Kiekvieną dieną išmaniaisiais telefonais užfiksuojama milijonai kasdienio gyvenimo akimirkų, ir tokių nuotraukų skaičius nuolatos auga. skaityti »

LG „IFA 2013“ technologijų parodoje pristatys naujausią OLED televizoriaus modelį

„LG Electronics“ (LG) Berlyne vyksiančioje IFA 2013 technologijų parodoje pristatys naujausią OLED televizoriaus modelį GALLERY OLED TV (Modelis 55EA8800). skaityti »

„Canon“ pristato naują „Cinema“ objektyvą ir „Cinema EOS“ vaizdo kamerų atnaujinimus

„Canon“, profesionalams skirtų vaizdo technologijų lyderė, pristato novatoriškos serijos „Cinema EOS“ vaizdo kamerų funkcijų patobulinimus, taip pat naują 35 mm EF „Cinema“ objektyvą. skaityti »

„Acer“ neigia gandus apie susijungimą

Įmonė „Acer“ paneigė gandus apie tai, kad kai kurie investiciniai bankai planuoja siūlyti „Lenovo“ arba ASUS jungtis su „Acer“. skaityti »