„Gamescom“ pritraukė rekordinį naudotojų skaičių

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 29 d. pirmadienis

„Gamescom“ – viena iš didžiausių žaidimų rinkos pristatymo erdvė – vėl tapo viena lankomiausių. Oficialiame puslapyje skelbiama, jog renginį aplankė 275 tūkst. susidomėjusių asmenų. Praėjusiais metais skelbta, jog lankytojų buvo 21 tūkst. mažiau.

Palyginus „Gamescom“ su „Tokyo Game Show“ – dar viena itin populiaria žaidimų paroda – Azijos renginys gerokai nusileidžia vokiškajam. Šiemet Tokijuje vykusią parodą aplankė tik 207 tūkst. žmonių.

2011 metų „Gamescom“ dalyvavo 557 kompanijos iš 39 šalių. Praėjusiais metais renginyje dalyvavo 505 įmonės iš 33 valstybių. Žodžiu, susidomėjimas paroda tikrai gerokai išaugo. Šiemet parodos plotas siekė 120 kv. m. Įdomu tai, jog „Gamescom“ itin susidomėjo žiniasklaidos priemonės – apie renginį rašė per 5 tūkst. žurnalistų (praėjusiais metais jų buvo 4,4 tūkst.).

Beje, jau paskelbta, jog praėjusiais metais „Gamescom“ vyks rugpjūčio 15–19 dienomis. Pirmoji paroda „Gamescom“ įvyko prieš dvejus metus. Jau tuomet šis renginys tapo vienu lankomiausių – 2009 metais 245 tūkst. lankytojų.

 

Šaltinis: webplaneta.de
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »