„Gamescom“ – viena iš didžiausių žaidimų rinkos pristatymo erdvė – vėl tapo viena lankomiausių.
„Gamescom“ – viena iš didžiausių žaidimų rinkos pristatymo erdvė – vėl tapo viena lankomiausių. Oficialiame puslapyje skelbiama, jog renginį aplankė 275 tūkst. susidomėjusių asmenų. Praėjusiais metais skelbta, jog lankytojų buvo 21 tūkst. mažiau.
Palyginus „Gamescom“ su „Tokyo Game Show“ – dar viena itin populiaria žaidimų paroda – Azijos renginys gerokai nusileidžia vokiškajam. Šiemet Tokijuje vykusią parodą aplankė tik 207 tūkst. žmonių.
2011 metų „Gamescom“ dalyvavo 557 kompanijos iš 39 šalių. Praėjusiais metais renginyje dalyvavo 505 įmonės iš 33 valstybių. Žodžiu, susidomėjimas paroda tikrai gerokai išaugo. Šiemet parodos plotas siekė 120 kv. m. Įdomu tai, jog „Gamescom“ itin susidomėjo žiniasklaidos priemonės – apie renginį rašė per 5 tūkst. žurnalistų (praėjusiais metais jų buvo 4,4 tūkst.).
Beje, jau paskelbta, jog praėjusiais metais „Gamescom“ vyks rugpjūčio 15–19 dienomis. Pirmoji paroda „Gamescom“ įvyko prieš dvejus metus. Jau tuomet šis renginys tapo vienu lankomiausių – 2009 metais 245 tūkst. lankytojų.