Kaip praneša „Google“ atstovai, el. pašto paslauga „Google Mail“ papildyta tiksline švietėjiška reklama.
Kaip praneša „Google“ atstovai, el. pašto paslauga „Google Mail“ papildyta tiksline švietėjiška reklama.
Faktiškai sistema „AdSense“ yra patobulintas tikslinės reklamos, kurią „Google“ naudoja jau ne vienerius metus, variantas. Dabar standartinis modulis, reaguojantis į raktinius žodžius, kuriuos dažniausiai renkasi el. pašto dėžutės savininkas, bus papildytas taikomosios programos „Priority Inbox“ funkcijomis.
„Priority Inbox“ sistemą „Google Mail“ paleis 2010 metų rugpjūtį. Ji automatiškai „aptinka“ naudotojo įpročius, iš gaunamos korespondencijos išskirdama svarbiausius jam laiškus. Tarp atrinkimo kriterijų yra, pavyzdžiui, iškart ištrinamų laiškų temų statistika, įspėjanti apie tai, jog tokios temos naudotojui neįdomios.
Tokios naujovės sukėlė interneto naudotojų bendruomenei įvairių klausimų, susijusių su asmeninės informacijos saugumu. Visgi „Google“ teigia, jog įpročių stebėjimas vyksta automatiškai, o gaunami duomenys nebus naudojami už taikomosios programos „AdSense“ ribų. Be to, naudotojas nustatymuose turi galimybę išjungti „AdSense“.
„Google Mail“ – viena iš populiariausių el. pašto paslaugų pasaulyje. 2010 metų lapkričio mėnesio duomenimis, „GMail“ kas mėnesį naudojasi per 193 milijonus klientų.