„Google“ įveda reklamos užsakovams skirtas kreditines korteles

Publikuota: 2011 m. liepos 22 d. penktadienis

Korporacija „Google“ įvedė kreditinių kortelių sistemą, skirtą kompanijoms, kurios nori publikuoti savo reklamą paieškos sistemos tinklalapyje. Kreditinės kortelės „AdWords Business“ gali būti naudojamos tik reklamai „Google“ portale pirkti.

Šios kortelės orientuotos į vidutinio ir smulkaus verslo atstovams bei turėtų padidinti jų galimybes publikuoti savo reklamą internete. Mažoms bendrovėms dažnai pritrūksta lėšų didelei reklaminei kampanijai, ypač šventinio išpardavimo metu. Kol kas „Google“ neskelbia, koks bus pasiūlytas kredito limitas, tačiau teigiama, jog suma priklausys nuo kliento.

Kvietimus įsigyti kreditinę kortelę „Google“ ėmė siuntinėti liepos 20 dieną. Tačiau kol kas kvietimus gaus tik išrinktieji reklamos užsakovai. Jų skaičius neskelbiamas.

Tokios kompanijos, kaip „Amazon“ ir „Macy's Inc“, jau kelerius metus naudoja kredito suteikimo pirkėjui praktiką. Jų teigimu, kreditinės kortelės didina pirkimo apimtis, prisideda prie pirkėjų lojalumo ugdymo bei suteikia kompanijoms galimybę stebėti pirkimo statistiką.

„Google“ kompanijos pajamos iš reklamos pardavimo siekia didžiąją pelno dalį – net 96 proc. Reklamos kainos skaičiuojamos remiantis principu „cost per click“ ir priklauso nuo pranešimo peržiūrų skaičiaus.

Šaltinis: Reuters
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT ekspertė: startuolių jau gana, verčiau išmokykime vaikus gyventi su technologijomis

Savo kasdienybę sunkiai įsivaizduojame be informacinių technologijų (IT), tačiau ne visada teisingai suvokiame jų vietą gyvenime – technologijos nebėra vien darbo priemonė. skaityti »

„Microsoft“ siekia atsikratyti popieriaus

Nepaisant to, kad gyvename technologijų amžiuje, kiekviename biure ant stalo vis dar tebestovi šūsnys popierių. skaityti »

„Dell“ pristatė naują biudžetinės klasės žaidimų kompiuterį

Pasaulyje sparčiai populiarėjant kompiuterinių žaidimų kultūrai, nešiojamųjų žaidimų kompiuterių rinka – aukštumose. skaityti »

„Samsung Electronics“ paskelbia „Galaxy Note7“ incidentų priežastį

Po kelis mėnesius trukusių išsamių tyrimų, šiandien DJ Koh, „Samsung Electronics“ kompanijos prezidentas mobiliųjų komunikacijų verslui, spaudos konferencijoje pateikė „Galaxy Note7“ tyrimo išvadas bei planuojamas prevencines priemones. skaityti »

„Intel“ sukūrė daiktų interneto platformą mažmeninei prekybai

„Intel“ vadovas Brajanas Kžaničius pristatė naują platformą „Responsive Retail Platform“, skirtą sujungti mažmeninei prekybai naudojamoms įvairioms daiktų interneto technologijoms į vieną sprendimą. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ paskelbė apie naują televizijos plėtros etapą

„Cisco Systems Inc.“ atidarė laboratoriją „Infinite Video Platform Labs“, kurioje „Infinite Video“ sprendimo užsakovai iš įvairių šalių kartu spręs, kokią televiziją ateityje matys žiūrovai. skaityti »

Vandeniui atsparus išmanusis laikrodis „Samsung Gear S3“ jau Lietuvoje

Naujausią išmanųjį laikrodį „Samsung Gear S3“ nuo šiandien galima įsigyti ir Lietuvoje. skaityti »

„Apple“ – inovatyviausių bendrovių lyderė

„Apple“ vėl tapo 50-ies inovatyviausių pasaulio bendrovių lydere. skaityti »

„Yahoo!“ pakeis pavadinimą

Netrukus įsigalios „Verizon Communications“ sutartis, pagal kurią jai pereis didžioji „Yahoo!“ verslo dalis. skaityti »

„Samsung“ dėvimi įrenginiai nuo šiol suderinami ir su „iOS“

Nuo šiol visi naujausi „Samsung“ dėvimi išmanieji prietaisai yra suderinami su „iOS“ operacine sistema. skaityti »