„Google“ įveda reklamos užsakovams skirtas kreditines korteles

Publikuota: 2011 m. liepos 22 d. penktadienis

Korporacija „Google“ įvedė kreditinių kortelių sistemą, skirtą kompanijoms, kurios nori publikuoti savo reklamą paieškos sistemos tinklalapyje. Kreditinės kortelės „AdWords Business“ gali būti naudojamos tik reklamai „Google“ portale pirkti.

Šios kortelės orientuotos į vidutinio ir smulkaus verslo atstovams bei turėtų padidinti jų galimybes publikuoti savo reklamą internete. Mažoms bendrovėms dažnai pritrūksta lėšų didelei reklaminei kampanijai, ypač šventinio išpardavimo metu. Kol kas „Google“ neskelbia, koks bus pasiūlytas kredito limitas, tačiau teigiama, jog suma priklausys nuo kliento.

Kvietimus įsigyti kreditinę kortelę „Google“ ėmė siuntinėti liepos 20 dieną. Tačiau kol kas kvietimus gaus tik išrinktieji reklamos užsakovai. Jų skaičius neskelbiamas.

Tokios kompanijos, kaip „Amazon“ ir „Macy's Inc“, jau kelerius metus naudoja kredito suteikimo pirkėjui praktiką. Jų teigimu, kreditinės kortelės didina pirkimo apimtis, prisideda prie pirkėjų lojalumo ugdymo bei suteikia kompanijoms galimybę stebėti pirkimo statistiką.

„Google“ kompanijos pajamos iš reklamos pardavimo siekia didžiąją pelno dalį – net 96 proc. Reklamos kainos skaičiuojamos remiantis principu „cost per click“ ir priklauso nuo pranešimo peržiūrų skaičiaus.

Šaltinis: Reuters
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »