„Google“ įveda reklamos užsakovams skirtas kreditines korteles

Publikuota: 2011 m. liepos 22 d. penktadienis

Korporacija „Google“ įvedė kreditinių kortelių sistemą, skirtą kompanijoms, kurios nori publikuoti savo reklamą paieškos sistemos tinklalapyje. Kreditinės kortelės „AdWords Business“ gali būti naudojamos tik reklamai „Google“ portale pirkti.

Šios kortelės orientuotos į vidutinio ir smulkaus verslo atstovams bei turėtų padidinti jų galimybes publikuoti savo reklamą internete. Mažoms bendrovėms dažnai pritrūksta lėšų didelei reklaminei kampanijai, ypač šventinio išpardavimo metu. Kol kas „Google“ neskelbia, koks bus pasiūlytas kredito limitas, tačiau teigiama, jog suma priklausys nuo kliento.

Kvietimus įsigyti kreditinę kortelę „Google“ ėmė siuntinėti liepos 20 dieną. Tačiau kol kas kvietimus gaus tik išrinktieji reklamos užsakovai. Jų skaičius neskelbiamas.

Tokios kompanijos, kaip „Amazon“ ir „Macy's Inc“, jau kelerius metus naudoja kredito suteikimo pirkėjui praktiką. Jų teigimu, kreditinės kortelės didina pirkimo apimtis, prisideda prie pirkėjų lojalumo ugdymo bei suteikia kompanijoms galimybę stebėti pirkimo statistiką.

„Google“ kompanijos pajamos iš reklamos pardavimo siekia didžiąją pelno dalį – net 96 proc. Reklamos kainos skaičiuojamos remiantis principu „cost per click“ ir priklauso nuo pranešimo peržiūrų skaičiaus.

Šaltinis: Reuters
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Tiems, kuriems reikia tik telefono: „Coolpad Porto S“ apžvalga

Ar dažnai susimąstote, kiek vis dėlto mes mažai žinome apie tai, kas vyksta pasaulyje? Štai pavyzdžiui, menkai Lietuvoje žinoma kinų kompanija „Coolpad“ iš tikrųjų įeina į daugiausiai pasaulyje parduodančių išmaniųjų telefonų gamintojų TOP 5. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ keičia požiūrį į vaizdo turinio platinimą

Tikimasi, kad „Cisco Systems Inc.“ debesų technologija pagrįstos naujovės padės užsakovams geriau susipažinti su artėjančia debesijos era, kai keičiami vaizdo turinio pristatymo ir peržiūros būdai. skaityti »

„Samsung“ sukūrė akis apsaugančią programėlę

Kompanija „Samsung“ pristatė programėlę „Samsung Safety Screen“ padedančią vaikams ir suaugusiems, pasirinkti tinkamiausią žiūrėjimo į mobiliojo įrenginio ekraną atstumą ir taip leidžiančią apsaugoti savo akis. skaityti »

„Canon“ įteikti penki apdovanojimai

„Canon“ paskelbė apie bendrovei įteiktus penkis apdovanojimus, skiriamus vienos iš pirmaujančių pasaulyje fotografijos ir žiniasklaidos asociacijų „Technical Image Press Association“ (TIPA). skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ padės „Hyundai“ kurti išmaniuosius automobilius

Pietų Korėjos įmonė „Hyundai Motor“ ir Amerikos tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems Inc.“ pasirašė susitarimą dėl prijungtų automobilių technologijų diegimo. skaityti »

Bendrovė „Apple“ atnaujino „MacBook“ kompiuterius

Nauji „MacBook“ išsiskirs naujesniu procesoriumi, ilgiau tarnaujančia baterija ir naujomis spalvomis. skaityti »

Pristatytas naujas išmanusis telefonas – „ZTE Nubia Z11 Mini“

Kinijos bendrovė ZTE pristatė naują išmanųjį telefoną „Nubia Z11 Mini“. skaityti »

2016-ieji bus virtualios realybės proveržio metai

Virtualios realybės įrenginiams tampant vis labiau prieinamiems bei atsirandant daugiau jiems pritaikyto kokybiško turinio, kyla klausimas, kokiose srityse ji bus naudinga labiausiai? skaityti »

Nauji DELL „Precision“ modeliai – darbui su virtualios realybės sistemomis

Bendradarbiaudama su techninės ir programinės įrangos kūrėjais, „Dell“ pristatė atnaujintas „Precision“ modelio darbo stotis (angl. workstations), kurios yra optimizuotos darbui su virtualios realybės (VR) turiniu bei palaiko profesionalams skirtą, trečių šalių sukurtą, programinę įrangą. skaityti »

Lietuvoje pasirodys „Coolpad“ išmanusis telefonas

Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojas „Coolpad“ neseniai paskelbė naują išmanųjį telefoną –„Coolpad Porto S“. skaityti »