„Google“ įveda reklamos užsakovams skirtas kreditines korteles

Publikuota: 2011 m. liepos 22 d. penktadienis

Korporacija „Google“ įvedė kreditinių kortelių sistemą, skirtą kompanijoms, kurios nori publikuoti savo reklamą paieškos sistemos tinklalapyje. Kreditinės kortelės „AdWords Business“ gali būti naudojamos tik reklamai „Google“ portale pirkti.

Šios kortelės orientuotos į vidutinio ir smulkaus verslo atstovams bei turėtų padidinti jų galimybes publikuoti savo reklamą internete. Mažoms bendrovėms dažnai pritrūksta lėšų didelei reklaminei kampanijai, ypač šventinio išpardavimo metu. Kol kas „Google“ neskelbia, koks bus pasiūlytas kredito limitas, tačiau teigiama, jog suma priklausys nuo kliento.

Kvietimus įsigyti kreditinę kortelę „Google“ ėmė siuntinėti liepos 20 dieną. Tačiau kol kas kvietimus gaus tik išrinktieji reklamos užsakovai. Jų skaičius neskelbiamas.

Tokios kompanijos, kaip „Amazon“ ir „Macy's Inc“, jau kelerius metus naudoja kredito suteikimo pirkėjui praktiką. Jų teigimu, kreditinės kortelės didina pirkimo apimtis, prisideda prie pirkėjų lojalumo ugdymo bei suteikia kompanijoms galimybę stebėti pirkimo statistiką.

„Google“ kompanijos pajamos iš reklamos pardavimo siekia didžiąją pelno dalį – net 96 proc. Reklamos kainos skaičiuojamos remiantis principu „cost per click“ ir priklauso nuo pranešimo peržiūrų skaičiaus.

Šaltinis: Reuters
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ siekia „Nokia HERE“ dalies

Kaip praneša agentūra „Bloomberg“, kompanija „Microsoft“ norėtų įsigyti nedidelę dalį naujos žemėlapių paslaugos „Nokia HERE“ akcijų. skaityti »

Pasaulinės informacinės visuomenės dienos proga susibūrė technologijų pasaulio lyderiai

Gegužės 17 d. buvo minima Pasaulinė informacinės visuomenės diena. Šiemet tuo pačiu paminėtas ir Tarptautinės telegrafo sąjungos sukūrimo 150 metų jubiliejus. skaityti »

Japonai už prekes jau atsiskaito akimis

Japonijos telekomunikacijų bendrovė „NTT Docomo“ sukūrė naują mobilųjį įrenginį „Arrows NX F–04G“, kuris savo šeimininką atpažįsta iš akies rainelės. skaityti »

Patvirtintos elektroninių sąskaitų paslaugą aprašančios taisyklės

Pasibaigus Lietuvos bankų asociacijos inicijuotam viešų konsultacijų laikotarpiui, Elektroninių sąskaitų pateikimo mokėtojams taisyklių Priežiūros komitetas, įvertinęs gautus pasiūlymus bei komentarus, patvirtino Elektroninių sąskaitų - faktūrų (toliau - e. sąskaita) pateikimo mokėtojams taisykles ir standartus. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo

„Cisco Systems Inc.“ 2015 m. III finansinio ketvirčio grynasis pelnas išaugo 11,7 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų periodu. skaityti »

„Microsoft“ investuoja į povandeninių ryšio kabelių tiesimą

Bendrovė „Microsoft“ paskelbė sudariusi partnerystės susitarimą dėl naujo povandeninio kabelio tiesimo per Ramųjį vandenyną, kuris sujungtų Kinijos, Pietų Korėjos, Taivano ir Japonijos miestus su vakarine JAV pakrante. skaityti »

„Facebook“ pasirašė sutartį su žiniasklaidos bendrovėmis

Socialinio tinklo kompanija „Facebook“ pasirašė sutartį su devyniomis žiniasklaidos bendrovėmis. Sutartyje pažymima, kad „Facebook“ gali skelbti dalį informacijos turinio tiesiogiai socialiniame tinkle, o ne dalintis leidėjų svetainėse jau paskelbtomis žinutėmis. skaityti »

BMW keliauja į išmanųjį laikrodį „Apple Watch“

Vokietijos automobilių koncernas BMW pristatė naują „BMW ConnectedDrive“ technologijų sprendimą – programėlę „BMW i Remote“. skaityti »

Pajamos už išmaniųjų namų sistemas sparčiai auga

„ABI Research“ duomenimis, pajamos iš intelektinių namų sistemų nuo 2015-ųjų iki 2020-ųjų visame pasaulyje turėtų išaugti 21 proc. ir siekti 34 mlrd. dolerių. skaityti »

IPTV europiečiai naudojasi daugiau nei palydovine televizija

Mokamos TV paslaugos Vakarų Europoje vis labiau populiarėja. Numatoma, kad 2020 metais jos išaugs nuo 56,7 proc. iki 60,4 proc. skaityti »