„Google“ įveda reklamos užsakovams skirtas kreditines korteles

Publikuota: 2011 m. liepos 22 d. penktadienis

Korporacija „Google“ įvedė kreditinių kortelių sistemą, skirtą kompanijoms, kurios nori publikuoti savo reklamą paieškos sistemos tinklalapyje. Kreditinės kortelės „AdWords Business“ gali būti naudojamos tik reklamai „Google“ portale pirkti.

Šios kortelės orientuotos į vidutinio ir smulkaus verslo atstovams bei turėtų padidinti jų galimybes publikuoti savo reklamą internete. Mažoms bendrovėms dažnai pritrūksta lėšų didelei reklaminei kampanijai, ypač šventinio išpardavimo metu. Kol kas „Google“ neskelbia, koks bus pasiūlytas kredito limitas, tačiau teigiama, jog suma priklausys nuo kliento.

Kvietimus įsigyti kreditinę kortelę „Google“ ėmė siuntinėti liepos 20 dieną. Tačiau kol kas kvietimus gaus tik išrinktieji reklamos užsakovai. Jų skaičius neskelbiamas.

Tokios kompanijos, kaip „Amazon“ ir „Macy's Inc“, jau kelerius metus naudoja kredito suteikimo pirkėjui praktiką. Jų teigimu, kreditinės kortelės didina pirkimo apimtis, prisideda prie pirkėjų lojalumo ugdymo bei suteikia kompanijoms galimybę stebėti pirkimo statistiką.

„Google“ kompanijos pajamos iš reklamos pardavimo siekia didžiąją pelno dalį – net 96 proc. Reklamos kainos skaičiuojamos remiantis principu „cost per click“ ir priklauso nuo pranešimo peržiūrų skaičiaus.

Šaltinis: Reuters
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »