„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Naująjį „Samsung Galaxy Note 7“ jau galima užsisakyti ir Lietuvoje

Nuo rugpjūčio 16 d. iki rugjūčio 30 d. naujausius, dar prekyboje nepasirodžiusius, „Samsung Galaxy Note 7“ telefonus Lietuvos gyventojai gali užsisakyti iš anksto mobilaus ryšio operatorių parduotuvėse. skaityti »

„Apple“ atnaujins savo nešiojamuosius kompiuterius

Kaip skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“, kompanija „Apple“ planuoja atnaujinti nešiojamųjų kompiuterių „MacBook Pro“ liniją. skaityti »

Apklausos metu sudarytas jaunimo geidžiamiausių prietaisų penketukas

Šiuolaikinė technika, pradedant išmaniaisiais telefonais, baigiant automatizuotais bepiločiais orlaiviais, turi ypač stiprų poveikį jaunosios kartos gyvenimo būdui. skaityti »

Išmaniųjų namų rinkos augimo tempas spartėja

Išmaniųjų namų rinkos tyrimus atlikusi įmonė „Parks Associates“ paskelbė, kad iki 2020 m. išmaniųjų namų technologijomis naudosis daugiau nei 50 proc. amerikiečių šeimų, prisijungusių prie interneto. skaityti »

Pirmoji savaime susinaikinanti baterija jau sukurta?

Mokslininkai teigia sukūrę savaime susinaikinančią ličio jonų bateriją. Ji išnykti gali ją paveikus šiluma ar skysčiu. skaityti »

„Microsoft“ vadovas bendrovės ateitį mato debesų technologijų srityje

„Microsoft“ vadovas Satja Nadela pareiškė, kad šiuo metu prioritetinė bendrovės veikla – debesų technologijos. skaityti »

„Pokemon Go“ gerina rekordus

Papildytosios realybės žaidimas „Pokemon Go“ per pirmąsias 30 dienų nuo išleidimo jau uždirbo 200 mln. JAV dolerių. skaityti »

Kaip išsirinkti nešiojamąjį įkroviklį?

Nešiojamasis įkroviklis (angl. Power Bank) – tai praktiškas įrenginys, kuris apsaugo išmanųjį telefoną ir planšetinį kompiuterį nuo išsikrovimo ir praverčia tada, kai netoliese nėra tradicinio maitinimo šaltinio. skaityti »

„Samsung“ pristatė naujausią flagmaną „Galaxy Note7“

„Samsung Electronics“ pristatė naują išmanųjį telefoną „Galaxy Note7“. „Galaxy Note7“ pagamintas iš aukščiausios klasės medžiagų bei pasižymi unikaliu simetrišku „edge“ dizainu skaityti »

„BlackBerry“ siūlys „Android“ išmanųjį telefoną

Kanados kompanija „BlackBerry“ pristatė naują išmanųjį telefoną su „Android“ operacine sistema (OS). Tai „DTEK50“. skaityti »