„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Tiems, kuriems reikia tik telefono: „Coolpad Porto S“ apžvalga

Ar dažnai susimąstote, kiek vis dėlto mes mažai žinome apie tai, kas vyksta pasaulyje? Štai pavyzdžiui, menkai Lietuvoje žinoma kinų kompanija „Coolpad“ iš tikrųjų įeina į daugiausiai pasaulyje parduodančių išmaniųjų telefonų gamintojų TOP 5. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ keičia požiūrį į vaizdo turinio platinimą

Tikimasi, kad „Cisco Systems Inc.“ debesų technologija pagrįstos naujovės padės užsakovams geriau susipažinti su artėjančia debesijos era, kai keičiami vaizdo turinio pristatymo ir peržiūros būdai. skaityti »

„Samsung“ sukūrė akis apsaugančią programėlę

Kompanija „Samsung“ pristatė programėlę „Samsung Safety Screen“ padedančią vaikams ir suaugusiems, pasirinkti tinkamiausią žiūrėjimo į mobiliojo įrenginio ekraną atstumą ir taip leidžiančią apsaugoti savo akis. skaityti »

„Canon“ įteikti penki apdovanojimai

„Canon“ paskelbė apie bendrovei įteiktus penkis apdovanojimus, skiriamus vienos iš pirmaujančių pasaulyje fotografijos ir žiniasklaidos asociacijų „Technical Image Press Association“ (TIPA). skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ padės „Hyundai“ kurti išmaniuosius automobilius

Pietų Korėjos įmonė „Hyundai Motor“ ir Amerikos tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems Inc.“ pasirašė susitarimą dėl prijungtų automobilių technologijų diegimo. skaityti »

Bendrovė „Apple“ atnaujino „MacBook“ kompiuterius

Nauji „MacBook“ išsiskirs naujesniu procesoriumi, ilgiau tarnaujančia baterija ir naujomis spalvomis. skaityti »

Pristatytas naujas išmanusis telefonas – „ZTE Nubia Z11 Mini“

Kinijos bendrovė ZTE pristatė naują išmanųjį telefoną „Nubia Z11 Mini“. skaityti »

2016-ieji bus virtualios realybės proveržio metai

Virtualios realybės įrenginiams tampant vis labiau prieinamiems bei atsirandant daugiau jiems pritaikyto kokybiško turinio, kyla klausimas, kokiose srityse ji bus naudinga labiausiai? skaityti »

Nauji DELL „Precision“ modeliai – darbui su virtualios realybės sistemomis

Bendradarbiaudama su techninės ir programinės įrangos kūrėjais, „Dell“ pristatė atnaujintas „Precision“ modelio darbo stotis (angl. workstations), kurios yra optimizuotos darbui su virtualios realybės (VR) turiniu bei palaiko profesionalams skirtą, trečių šalių sukurtą, programinę įrangą. skaityti »

Lietuvoje pasirodys „Coolpad“ išmanusis telefonas

Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojas „Coolpad“ neseniai paskelbė naują išmanųjį telefoną –„Coolpad Porto S“. skaityti »