„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

HTC „Vive Pre“ naikins ribas tarp virtualaus ir realaus pasaulio

Bendrovė HTC pristatė patobulintą „Vive“ virtualiosios realybės sistemą žengdama didelį žingsnį link virtualios realybės pristatymo masinėms rinkoms link. skaityti »

Dirbtinis intelektas perspės apie sumažėsiantį cukraus kiekį kraujyje ir padės robotui kalbėtis

Ateis diena, kai daugumą sprendimų – nuo to, ką dėsime į lėkštę pusryčiams iki to, kuria kryptimi vystyti verslą – priimsime pasikonsultavę su į žmogų panašiu kompiuteriu. Tokią ateitį didžiausioje pasaulyje technologijų parodoje CES pristatė IBM vadovė Ginni Rometty. skaityti »

Lietuvoje bus prekiaujama išmaniuoju telefonu „LG K4 4G“

Naująjį LG K serijos išmanųjį telefoną „K4 4G“ bus galima įsigyti ir Lietuvoje. Telefonas pasižymės aukštos klasės funkcionalumu ir prieinama kaina. skaityti »

Keisis „Facebook“ naujienų srautas

Nuo šiol „Facebook“ naujienų sraute dominuos pranešimai, kuriuos naudotojai dažniau norės matyti, komentuoti, pasidalinti, ar paspausti „patinka“. skaityti »

„Microsoft“ pristatė naują hibridinio debesies platformą „Azure Stack“

„Microsoft“ pristatė „Azure Stack“ bandomąją versiją – tai nauja hibridinio debesies platforma, leidžianti bendrovėms naudotis „Azure“ paslaugomis tiesiai iš nuosavų, privačių duomenų centrų. skaityti »

Socialinių tinklų karta: ką jie turi, ko neturėjo kiti?

Šiandien vos į mokyklą pradėję vaikščioti vaikai čia jau turi susikūrę savo paskyras ir aktyviai jomis naudojasi. Tačiau kokias iš tiesų galimybes tai suteikia jaunimui? skaityti »

Iššūkiai asmens duomenų apsaugai 2016-aisiais

Kaip rodo Eurobarometro apžvalga, asmens duomenų apsauga yra labai svarbi ES gyventojams: 7 iš 10 teigia, kad jų sutikimas būtinas visais atvejais prieš renkant duomenis ir yra susirūpinę, jog asmens duomenys naudojami kitais nei rinkimo metu nurodytais tikslais. skaityti »

2016 metų prognozės technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų sektoriui

Tarptautinė audito ir konsultacijų įmonė „Deloitte“ paskelbė technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų sektoriaus prognozes 2016 metams. skaityti »

Kokios pagrindinės „Google“ tendencijos vyraus 2016 metais?

Jeigu savo verslo neįsivaizduojate be interneto pagalbos, Jums keletą patarimų duos interneto rinkodaros lektorė Evelina Tamulaitienė. skaityti »

LG paskelbta tarp atsakingiausių bendrovių pasaulyje

„LG Electronics“ (LG) paskelbta tarp atsakingiausių tarptautinių bendrovių pasaulyje. Sąrašą kasmet sudarantis žurnalas „Corporate Knights“ LG vardą į bendrovių šimtuką įtraukia trečius metus iš eilės. skaityti »