„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiarėja nuotolinės išmaniųjų namų technologijos

Analitinių tyrimų bendrovės „Juniper Research“ duomenimis, nuo 2015 iki 2020 metų išmaniųjų namų technologijų ir paslaugų rinka išaugs nuo 43 mlrd. dolerių iki 100 mlrd. dolerių. skaityti »

LG pelnė „Red Dot“ apdovanojimą „Metų prekės ženklas“

LG Electronics (LG) pelnė „Metų prekinio ženklo“ nominaciją tarptautiniuose „Red Dot“ dizaino apdovanojimuose. skaityti »

Per 3 mėnesius „Huawei“ pardavė 27 milijonus išmaniųjų telefonų

Išmaniųjų telefonų pardavimai pastarąjį ketvirtį augo 7 proc. ir pasiekė 33 proc. visos apyvartos, skelbia bendrovė „Huawei“. skaityti »

LG išmanusis telefonas „Nexus 5X“ – jau netrukus Lietuvoje

Naujausias „LG Electronics“ (LG) ir „Google“ flagmanas „Nexus 5X“ į Lietuvą atkeliaus lapkričio 9 dieną. skaityti »

EY ir „LinkedIn“ strateginė partnerystė stiprins verslo bendruomenės pardavimų gebėjimus

EY ir „LinkedIn“ paskelbė apie naują strateginę partnerystę, kurią įgyvendindamos kartu siūlys pasaulinei verslo bendruomenei inovatyvias pardavimų technikas, taikant informacines technologijas socialiniuose tinkluose, padėsiančias stiprinti pozicijas rinkose. skaityti »

„Motorola“ pristatė išmanųjį telefoną nedūžtančiu ekranu

Bendrovė „Motorola“ pristatė išmanųjį telefoną „Turbo 2“, kuriame panaudota nauja ekraną nuo dūžių sauganti technologija. skaityti »

Turtingiausiam pasaulio žmogui sukanka 60 metų

Kompanijos „Microsoft“ įkūrėjas ir turtingiausias pasaulio žmogus Bilas Geitsas (Bill Gates) šiandien švenčia 60-metį. skaityti »

Pristatytas išmanusis telefonas „HTC One A9“

Bendrovė HTC pristatė naują išmanųjį telefoną „HTC One A9“, papildysiantį bendrovės flagmanų seriją „One“. skaityti »

Įvertinkite: išmaniojo telefono „Meizu m2 note“ galimybės

Norite nebrangiai gauti visą krūvą pažangių galimybių? Ekspertai siūlo pažiūrėti, kas per vienas yra „Meizu m2 note“. skaityti »

„Dell“ pristatė naują „Dell Precision“ mobilių kompiuterių liniją

Profesionalams, siekiantiems be trikdžių dirbti su galingais, tačiau tuo pat metu ir elegantiškais kompiuteriais, sumodeliuotais pagal jų poreikius, kompanija „Dell“ pristatė naujausius „Dell Precision“ mobilius darbo kompiuterius su specialiai atnaujintu korpusu. skaityti »