„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »