„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »