„Google“ reklama – efektyvi priemonė rasti klientų užsienio rinkose

Publikuota: 2012 m. liepos 20 d. penktadienis

Kai Lietuvos įmonė nebeišsitenka vietos rinkoje, tenka ieškoti būdų, kaip savo prekes ir paslaugas pasiūlyti tarptautinėje erdvėje. O tai reikalauja nemažai išlaidų: reikalingas tam tikros kvalifikacijos personalas, nemažai kainuojančios išvykos, išlaidos telefono skambučiams ir t. t.

Pastaruoju metu Lietuvos verslas vis dažniau atranda „Google AdWords“ reklamos pranašumus. Pasitelkus ją tikslinę rinką galima pasiekti ne tik Lietuvoje, bet ir visada pasaulyje. O svarbiausia – tai nereikalauja didelių investicijų, pakanka įmonės internetinėje svetainėje informaciją parengti ta kalba, kuria kalba tikslinės rinkos potencialūs klientai, apsispręsti, kuriose šalyse ar miestuose bus rodomi reklaminiai pranešimai – ir Jūsų pasiūlymus jau matys potencialūs užsienio klientai.

Žinoma, „Google“ reklamos išlaidos šiuo atveju būtų didesnės nei reklamuojantis vien Lietuvos rinkoje. Tačiau ir pajamų iš vieno kliento taip pat galima tikėtis daugiau, todėl ši reklamos formą ypač pravartu naudoti toms įmonėms, kurios tarptautinėje erdvėje ieško partnerių nuolat bendradarbiauti.

Pradėti reklamuotis su „Google“ galima ir patiems arba patikėti tokias paslaugas teikiančioms agentūroms.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“, kurios įkūrėjas Charles Simonyi kadaise pats dirbo „Microsoft“. skaityti »

Svarstyklės praneš apie pavojų gyvybei

Įsivaizduokite – atsistojate ryte ant svarstyklių, o jos ne tik parodo, kiek pakito jūsų svoris nuo tada, kai svėrėtės paskutinį kartą, bet ir atsiunčia įspėjamąjį signalą: „Užsiregistruokite pas gydytoją“. skaityti »

Išmaniosios technologijos – sveikam ir patogiam senėjimui

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas drauge su KTU atlieka tyrimus, kurie įvardins senyvų žmonių galimybes savarankiškai gyventi savo namuose ir leis sukurti tam reikalingas informacinių ryšių priemones bei technologijas. skaityti »

Išmanusis tvarstis – ne mokslinės fantastikos produktas

Išmaniojo tvarsčio projekto atsiradimui turėjo įtakos rinkos poreikis turėti universalią, efektyvią, įvairioms žaizdoms gydyti skirtą priemonę, kuri būtų nebrangi, plačiai prieinama, tinkama naudoti sudėtingomis sąlygomis. skaityti »

Planšetę „Samsung Galaxy Tab S3” jau galima įsigyti ir Lietuvoje

Lietuvos gyventojai jau gali įsigyti naujausią „Samsung“ planšetę „Galaxy Tab S3“. skaityti »

„Amazon“ vadovas išbandė milžinišką robotą

Būdamas milžiniško roboto viduje J. Bezos valdė roboto rankas savo rankose laikydamas du valdymo pultus. skaityti »

Virtualiosios realybės rinka sparčiai augs

Anot ekspertų, pasaulinė papildytosios realybės ir virtualiosios realybės rinka iki 2020 m. pasieks 66,68 mlrd. dolerių. skaityti »

Ar fizinių parduotuvių laukia mirtis?

Vilniuje vykusioje didžiausioje elektroninės komercijos konferencijoje – atsakymai apie rinkos ateitį skaityti »

R.Dargis: Robotai leis žmonėms būti labiau žmogiškais

Pasaulio miestuose jau gyvena daugiau žmonių nei kaimuose, sparčiai tobulėjančios technologijos keičia ne tik logistikos bei gamybos grandines, bet ir darbuotojus gamyklose. skaityti »