HP pristatė pirmąją rinkoje „Wi-Fi“ belaidžio ryšio pelę

Publikuota: 2011 m. gegužės 12 d. ketvirtadienis

HP pristatė pirmąją rinkoje „Wi-Fi“ ryšį naudojančią belaidę pelę („Wi-Fi Mobile Mouse“). Kartu su nauja aukščiausios klasės priedų, skirtų verslui ir namų vartotojams, serija pristatyta pelė pasižymi tuo, kad jai nereikia nei laidų, nei papildomų imtuvų.

Patogios formos, puikiai, tarsi pirštinė priglundanti prie delno HP mobilioji pelė prie kompiuterio prijungiama per belaidį, kompiuteryje integruotą „Wi-Fi“ ryšį, taip neužimant USB jungčių. Jos baterijos pakanka 9 mėnesiams – iki 2 kartų ilgiau nei palyginamų „Bluetooth“ sąsajos pelių.

„HP naujieji priedai tinka prie bet kurio kompiuterio, siūlome didelį nepriekaištingo dizaino ir neprilygstamos kokybės produktų pasirinkimą vartotojams, - sakė HP mažmeninio pardavimo padalinio viceprezidentas Tiago Drummondas. – Dabar HP priedais kiekvienas gali nepertraukiamai naudotis, keliauti ir likti prisijungę.“

Mada ir savo stiliumi besirūpinantiems vartotojams HP pristatė naują belaidę, optinę „HP 2,4 GHz Wireless Optical Mouse“ pelę. Vartotojai galės pasirinkti labiausiai patinkančią iš septynių skirtingų šios pelės spalvų ir taip priderinti prie savo nešiojamojo kompiuterio ir stiliaus.

„HP Wi-Fi Mobile Mouse“ kompiuterio pelė kainuos apie 170 litų, prekybos vietose pasirodys šių metų liepą.

„HP 2.4GHz Wireless Optical Mobile Mouse“ kompiuterio pelės naujų spalvų modeliai prekyboje pasirodys šių metų liepą.

 

 

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »