HP verslo kompiuterių padalinys antrus metus iš eilės įvertinamas už meistrišką klientų aptarnavimą

Publikuota: 2011 m. lapkričio 7 d. pirmadienis

HP verslo stalinių ir nešiojamųjų kompiuterių padalinys pelnė Meistriško aptarnavimo sertifikatą, kurį skiria Technologinių paslaugų pramonės asociacija (angl. Technology Services Industry Association – TSIA) už aukščiausio lygio techninį aptarnavimą ir paslaugas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione. HP tapo vienintele kompiuterių gamintoja, gavusia šį apdovanojimą antrus metus iš eilės. TSIA neseniai taip pat antrus metus iš eilės Meistriškumo sertifikatu įvertino ir HP kompiuterių ir spausdintuvų techninės priežiūros bei paslaugų Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione kokybę.

„Klientai gali rinktis mūsų gaminamus kompiuterius ir jaustis užtikrinti, kad HP prisiims atsakomybę už juos viso jų gyvavimo ciklo metu, –  sakė Gilbertas Rossi, HP Kompiuterinių produktų grupės (angl. Personal Systems Group – PSG) klientų aptarnavimo viceprezidentas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos (angl. EMEA) regione. – Šis įvertinimas patvirtina HP įsipareigojimą kurti ir nustatyti geriausias aptarnavimo srities praktikas.“

HP Kompiuterinių produktų grupės tiesioginio aptarnavimo komanda Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione rūpinasi daugiau nei 25 šalimis, kalba 20 skirtingų kalbų ir aptarnauja vidutiniškai po 150 tūkst. skambučių per mėnesį.

Atlikdama auditą, TSIA atidžiai peržiūrėjo HP verslo padalinio aptarnavimo vadybos politikas ir procedūras. Aptarnavimo telefonu, internetu bei remonto paslaugos buvo palygintos su beveik 300 geriausių pramonės pavyzdžių. TSIA palygindama vertino tokius dalykus, kaip vadovybės įsipareigojimas, talentų valdymas, pagalbos įrankiai, veiklos metrika bei pagrindinius dalykus, kaip strategija ir rinkodara.

HP klientų aptarnavimo paslaugos TSIA standartų atžvilgiu pasirodė itin gerai, parodydamos, kad verslo klientai yra greitai sujungiami su aptarnavimo specialistais, pakviečiami išsakyti savo atsiliepimus ir gali būti užtikrinti, kad HP turi visapusiškus įrankius bei procesus, kurie padeda spręsti klausimus efektyviai.

„HP ir toliau siekia tobulumo aptarnaudama verslo klientus, – teigė Joanne Weigel, TSIA Organizacijų sertifikavimo programų vyresnioji direktorė. – Kuomet klientai mato TSIA Meistriško aptarnavimo logotipą, jie gali būti tikri, kad HP turi žmones, procesus ir technologijas, reikalingas suteikti kokybišką aptarnavimą.“

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »