HTC per antrą ketvirtį uždirbo 76,6 mlrd. JAV dolerių pelno

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 1 d. penktadienis

Kompanija HTC paskelbė antrojo šių metų ketvirčio konsoliduotus finansinius rezultatus: bendrovės ketvirčio pajamos siekė apie 2,16 mlrd. JAV dolerių, o grynasis pelnas – 76,6 mln. JAV dolerių arba 0,09 JAV dolerių pelno vienai akcijai. Grynoji pelno marža siekė 22,2 proc., o veiklos pelno marža – 3,7 proc.

Šiuos rezultatus daugiausiai lėmė trijų naujų telefonų pasirodymas – naujojo flagmano „HTC One M8”, „HTC One mini 2” bei „Desire 816”. JAV HTC nustebino rinką suteikdama galimybę „HTC One M8” įsigyti iš visų keturių pagrindinių telekomunikacijų operatorių. Europoje naujasis „One mini 2” suteikė vartotojams galimybę mėgautis „HTC One M8” telefono privalumais daug kompaktiškesnėje formoje. Sėkmingas buvo ir naujausio „Desire 816” debiutas.

„Šis pelningas ketvirtis yra teigiamas žingsnis į priekį. Tai yra mūsų pastangų sukurti geriausią išmanųjį telefoną visame pasaulyje – „HTC One M8“ – rezultatas. Taip pat prie jo ženkliai prisidėjo ir naujųjų „HTC One mini 2“ ir „Desire 816“ debiutas“, – sakė korporacijos HTC vadovas Peteris Chou.

Išskirtiniai HTC dizaino ir inžinerijos sugebėjimai netruko susilaukti teigiamų ekspertų įvertinimų. „HTC One M8“ kartu su specialiu, vaizdą projektuojančiu dėklu „HTC Dot View case“, pelnė aukso medalį dizaino ir inovacijų kategorijoje birželį vykusiuose „Computex d&i“ apdovanojimuose. Taip pat jis buvo įvertintas ir tarptautiniuose „iF“ apdovanojimuose už dizainą.

Trumpai apžvelgdama trečiojo ketvirčio perspektyvas bendrovė prognozavo, kad per ateinančius tris mėnesius įmonės pajamos svyruos tarp 1,40 ir 1,56 mlrd. JAV dolerių, grynoji pelno marža turėtų būti 22,5 – 23 proc. Pelnas, tenkantis vienai akcijai – nuo 0,001 iki 0,02 JAV dolerio.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »