Įmonėms skirtas socialinis tinklas „Yammer“: paprastumas, funkcionalumas ir „Microsoft“ idėja

Publikuota: 2014 m. gegužės 28 d. trečiadienis

Jei gatvėje užduotume klausimą, kokį socialinį tinklą žinote, turbūt neabejotinai atsakymas būtų vienas – „Facebook“. Apie jį Lietuvoje tiek kalbėta ir vis dar kalbama, jog labai lengva susidaryti įspūdį, kad tai vos ne vienintelis pasaulyje „tikras“ socialinis tinklas.

Vienas iš labai įdomių ir naudingų tinklų, apie kurį Lietuvoje mažai kas ir žino, o dar mažiau kalba yra „Yammer“. Tai išskirtinis socialinis tinklas, be kurio savo veiklos nebeįsivaizduoja daugybė pasaulio įmonių. 2012 metais socialinį tinklą „Yammer“ už 1,2 milijardo JAV dolerių nupirko kompanija „Microsoft". Pastaroji prieš keletą savaičių pristatė socialaus verslo (Enterprise Social) idėją, apimančią ne tik „Yammer, bet ir kitas šios korporacijos teikiamas debesijos komunikacijos ir bendradarbiavimo paslaugas. 

„Microsoft“ kompanija skelbia, kad šiais metais „Yammer“ tinkle yra registruota jau daugiau nei 400 000 skirtingų įmonių su 8 milijonais vartotojų iš viso pasaulio ir šis skaičius nuolat didėja.

„Yammer" tinkle yra saugi tiesioginio bendravimo galimybė tarp absoliučiai visų įmonės padalinių ir hierarchijos lygių. Naudojant socialinį tinklą, nelieka „sugedusio telefono“ efekto, kuomet nurodymai ir užduotys iš vadovybės nuleidžiami pakopomis per tarpinius vadovus. Ir tuo pačiu, visa skelbiama informacija lieka uždaro, tik įmonei skirto tinklo ribose.

Be to, svarbi ir laiko ekonomija – norint apsvarstyti kažkokį svarbų įvykį, visiškai nebūtina organizuoti tradicinių darbuotojų susirinkimų. Svarstant klausimą internetinėje socialinėje aplinkoje, nėra jokio skirtumo, kada ir kuris darbuotojas turi laisvo laiko.

Kiekvienas iš darbuotojų gali pareikšti savo nuomonę svarbiais klausimais. Tuo tarpu visų lygių vadovai lengvai stebi bendrą įmonės darbuotojų nuotaiką, požiūrį, greitai gali reaguoti į išsakomas problemas. Internete netrūksta labai gerų atsiliepimų apie „Yammer“ tinklo naudą derinant sudėtingas arba erdvėje išsklaidytas sistemas, kuomet į jų diegimą ir palaikymą turi įsitraukti labai daug skirtingų profilių darbuotojų, o jų efektyviam darbui reikalingas greitas apsikeitimas informacija.

Kitas patrauklus „Yammer“ tinklo bruožas – nuo pat pradžių aiški monetizavimo politika, tad skirtingai nei naudojantis dauguma startuoliškų projektų, neliko nežinomybės kaip ir kokiu būdu projektas sumąstys uždirbti pinigus, kas bus apmokestinta, kas palikta nemokamam naudojimui.

„Yammer“ tinklo įkūrėjai jau nuo pat pradžių žinojo atsakymą į šį klausimą ir jį iš karto paviešino paleisdami projektą. Taigi, bazinė socialinio tinklo versija yra visiškai nemokama – tereikia užsiregistruoti ir galima pradėti naudotis tinklu. Tačiau jei norima platesnių galimybių, didesnio saugumo ar integracijos su kitais produktais, tuomet numatytas abonementinis mokestis už kiekvieną iš tinklo dalyvių.

Tokia aiški ir konkreti monetizavimo strategija visiškai pasiteisino – sėkmingai verslą plėtojanti ir auganti įmonė anksčiau ar vėliau susidomi naujomis „Yammer“ galimybėmis ir turėdama laisvų finansų į jas noriai investuoja. O toms įmonėms, kurioms sekasi šiek tiek sunkiau, paprastai ir neprireikia šių papildomų galimybių, tad be jokių praradimų naudojasi nemokamomis paslaugomis.

 

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kokią ateitį pranašauja „Microsoft“

„Microsoft“ Tyrimų skyriaus darbuotojai prognozuoja, kad per artimiausius dešimt metų išnyks paieškos laukelis, naudojamas interneto puslapiuose, o virtualioji realybė taps neatsiejama nuo realybės. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ pajamos iš paslaugų išaugo

Pajamos iš „Cisco Systems Inc.“ teikiamų paslaugų išaugo 7,5 proc. Daugiausia paslaugų sudarė tinklo įrangos atnaujinimo darbai, taip pat įsigytos įrangos priežiūra. skaityti »

IRT studentai Europos Sąjungos lyderiams įteikė „Skaitmeninės Europos manifestą“

74-ių informacinių ir technologijų studentų grupė iš visos Europos parengė ir Europos Sąjungos lyderiams pristatė „Rytojaus skaitmeninės Europos manifestą“ (angl. Manifesto for the Digital Europe of Tomorrow). skaityti »

Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje Lietuva užima 29-ą vietą

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje, kurioje skelbiamas Įtinklinto pasirengimo indeksas, įvertinantis valstybių galimybes išnaudoti informacinių ir ryšių technologijų potencialą, 2016 m. Lietuva, surinkusi 4,9 taško iš 7 galimų, užima 29-ą vietą tarp 139 pasaulio valstybių. skaityti »

„Dell Technologies“ ištyrė įmonių pasirengimą skaitmeninei revoliucijai

Skaitmeninės technologijos ne tik negrįžtamai keičia visas veiklos sritis – kaip mes gyvename, dirbame ir bendraujame, bet ir diktuoja pokyčių kryptį verslui bei ištisiems pramonės sektoriams. skaityti »

E. sveikata – greita, patogu ir paprasta

Nuo 2016 m. Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigos pradėjo naudoti sukurtus e. sveikatos sprendimus, t. y. įstaigų informacines sistemas kartu su centrine e. sveikatos informacine sistema (ESPBI IS). skaityti »

Lietuva – viena iš debesų kompiuterijos naudojimo lyderių

Lietuvos verslas itin sparčiai pritaiko debesų kompiuterijos sprendimus savo veiklai. Tarp 15 Centrinės ir Rytų Europos šalių Lietuvos bendrovės yra pirmajame trejetuke pagal tai, kokią dalį jų versle užima debesų kompiuterijos sprendimai. skaityti »

Lietuvos moksleiviai į virtualią realybę kels žymiausius Baltijos kaimynių objektus

Gebėjimas programuoti gali padėti ne tik profesinėje karjeroje, bet ir sprendžiant problemas bei ieškant sprendimų gyvenime. skaityti »

Kuo skiriamės nuo kaimynų, pirkdami naują išmanųjį?

Net 81 proc. Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojamą išmanųjį telefoną įsigijo ne seniau nei prieš dvejus metus – rodo rinkos tyrimas. skaityti »

RRT skelbia išankstinius elektroninių ryšių rinkos 2016 m. III ketvirčio duomenis

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia išankstinius 2016 m. III ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »