Įmonėms skirtas socialinis tinklas „Yammer“: paprastumas, funkcionalumas ir „Microsoft“ idėja

Publikuota: 2014 m. gegužės 28 d. trečiadienis

Jei gatvėje užduotume klausimą, kokį socialinį tinklą žinote, turbūt neabejotinai atsakymas būtų vienas – „Facebook“. Apie jį Lietuvoje tiek kalbėta ir vis dar kalbama, jog labai lengva susidaryti įspūdį, kad tai vos ne vienintelis pasaulyje „tikras“ socialinis tinklas.

Vienas iš labai įdomių ir naudingų tinklų, apie kurį Lietuvoje mažai kas ir žino, o dar mažiau kalba yra „Yammer“. Tai išskirtinis socialinis tinklas, be kurio savo veiklos nebeįsivaizduoja daugybė pasaulio įmonių. 2012 metais socialinį tinklą „Yammer“ už 1,2 milijardo JAV dolerių nupirko kompanija „Microsoft". Pastaroji prieš keletą savaičių pristatė socialaus verslo (Enterprise Social) idėją, apimančią ne tik „Yammer, bet ir kitas šios korporacijos teikiamas debesijos komunikacijos ir bendradarbiavimo paslaugas. 

„Microsoft“ kompanija skelbia, kad šiais metais „Yammer“ tinkle yra registruota jau daugiau nei 400 000 skirtingų įmonių su 8 milijonais vartotojų iš viso pasaulio ir šis skaičius nuolat didėja.

„Yammer" tinkle yra saugi tiesioginio bendravimo galimybė tarp absoliučiai visų įmonės padalinių ir hierarchijos lygių. Naudojant socialinį tinklą, nelieka „sugedusio telefono“ efekto, kuomet nurodymai ir užduotys iš vadovybės nuleidžiami pakopomis per tarpinius vadovus. Ir tuo pačiu, visa skelbiama informacija lieka uždaro, tik įmonei skirto tinklo ribose.

Be to, svarbi ir laiko ekonomija – norint apsvarstyti kažkokį svarbų įvykį, visiškai nebūtina organizuoti tradicinių darbuotojų susirinkimų. Svarstant klausimą internetinėje socialinėje aplinkoje, nėra jokio skirtumo, kada ir kuris darbuotojas turi laisvo laiko.

Kiekvienas iš darbuotojų gali pareikšti savo nuomonę svarbiais klausimais. Tuo tarpu visų lygių vadovai lengvai stebi bendrą įmonės darbuotojų nuotaiką, požiūrį, greitai gali reaguoti į išsakomas problemas. Internete netrūksta labai gerų atsiliepimų apie „Yammer“ tinklo naudą derinant sudėtingas arba erdvėje išsklaidytas sistemas, kuomet į jų diegimą ir palaikymą turi įsitraukti labai daug skirtingų profilių darbuotojų, o jų efektyviam darbui reikalingas greitas apsikeitimas informacija.

Kitas patrauklus „Yammer“ tinklo bruožas – nuo pat pradžių aiški monetizavimo politika, tad skirtingai nei naudojantis dauguma startuoliškų projektų, neliko nežinomybės kaip ir kokiu būdu projektas sumąstys uždirbti pinigus, kas bus apmokestinta, kas palikta nemokamam naudojimui.

„Yammer“ tinklo įkūrėjai jau nuo pat pradžių žinojo atsakymą į šį klausimą ir jį iš karto paviešino paleisdami projektą. Taigi, bazinė socialinio tinklo versija yra visiškai nemokama – tereikia užsiregistruoti ir galima pradėti naudotis tinklu. Tačiau jei norima platesnių galimybių, didesnio saugumo ar integracijos su kitais produktais, tuomet numatytas abonementinis mokestis už kiekvieną iš tinklo dalyvių.

Tokia aiški ir konkreti monetizavimo strategija visiškai pasiteisino – sėkmingai verslą plėtojanti ir auganti įmonė anksčiau ar vėliau susidomi naujomis „Yammer“ galimybėmis ir turėdama laisvų finansų į jas noriai investuoja. O toms įmonėms, kurioms sekasi šiek tiek sunkiau, paprastai ir neprireikia šių papildomų galimybių, tad be jokių praradimų naudojasi nemokamomis paslaugomis.

 

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »