Išmanusis „Nokia N9“ Lietuvoje pasirodys spalį

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 30 d. penktadienis

Naujasis išmanusis telefonas „Nokia N9“, skirtas vartotojams, kurie iš telefono tikisi ir išskirtinės išvaizdos, ir naujausių technologijų, Lietuvoje pasirodys spalio pabaigoje. Planuojama, kad prekybos taškuose telefoną bus galima įsigyti už maždaug 1 900 litų.

„Naująjį modelį pristatėme birželio mėnesį ir nuo to laiko iš vartotojų sulaukėme daug itin palankių atsiliepimų – tiek dėl unikalaus telefono dizaino, tiek ir dėl jame įdiegtos naujos intuityvios vartotojo sąsajos. Šią savaitę „Nokia N9” modeliai pradedami siųsti į rinkas, tad greitu metu pasieks ir Lietuvą“, – sakė „Nokia Lietuva” pardavimų vadovas Vytenis Koryzna.

„Nokia N9” modelis yra ambicinga „Nokia” naujiena išmaniųjų telefonų rinkoje. Jis išsiskiria unikaliu dizainu – jame nėra pradinio mygtuko (angl. home key), telefonas valdomas vien gestu: piršto brūkštelėjimu per ekraną (angl. swipe). Jeigu vartotojas nori uždaryti programėlę, jis gali ją tiesiog nubraukti pirštu šalin ir pateks į pradinį darbastalį.  

„Nokia N9” telefone vartotojų patogumui atsisakyta daugybės darbastalių ir palikti tik trys – įvykių (bendras žinučių, el. laiškų, socialinių tinklų naujienų ir kt. langas), programų langas, ir naudojamų programų langas.

Naujasis modelis išsiskiria savo dizainu – telefono korpusas yra vientisas ir preciziškai išlietas iš itin stiprios medžiagos polikarbonato (ji taip pat naudojama pvz., apsauginiams motociklininkų šalmams gaminti), o ekranas pagamintas iš dailiai išlenkto, braižymams atsparaus stiklo. Laminuotas, gilus, 3,9 colio (9,9 cm) skersmens AMOLED ekranas sudaro įspūdį, kad ekrane esančios piktogramos tarsi plūduriuoja telefono paviršiuje.

Telefone įdiegta 8 megapikselių „Carl Zeiss“ optika su automatinio fokusavimo funkcija, plataus kampo objektyvu, HD filmavimo galimybe ir didele objektyvo diafragma, leidžiančia fotografuoti net ir esant silpnam apšvietimui – pagal šiuos parametrus „Nokia N9“ yra vienas geriausių fotografuojančių ir filmuojančių telefonų.

„Nokia N9“ turės nemokamus žemėlapius ir navigaciją, kuri padės pasiekti kelionės tikslą tiek važiuojant automobiliu, tiek ir einant pėsčiomis.

Naujasis modelis yra aprūpintas naujausia belaide NFC (Near Field Communication, liet. nedidelio atstumo komunikacija) duomenų perdavimo technologija, leidžiančia patogiai ir greitai dalintis nuotraukomis ir vaizdo įrašais su kitais prietaisais labai paprastai – tiesiog sulietus įrenginius vieną su kitu.

„Nokia N9“ bus trijų spalvų – juodos, ryškiai rožinės ir žalsvai mėlynos. Lietuvoje rožinės spalvos modeliai prekyboje pasirodys lapkritį. O renkantis juodos spalvos modelį, taip pat nuo lapkričio, bus galima pasirinkti ir norimą atminties dydį: 16 arba 64 gigabaitų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »