JAV apsisprendė dėl savo prioritetų internete

Publikuota: 2011 m. gegužės 18 d. trečiadienis

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prezidento Barako Obamos administracija priėmė nutarimą dėl tarptautinės strategijos, susijusios su interneto erdve. 30 puslapių ataskaitoje teigiama, jog JAV tikslas – atvira, patikima, saugi ir suteikianti galimybę bendradarbiauti virtuali erdvė. Norint pasiekti šį tikslą, siūloma stiprinti bendradarbiavimą ir stoti į kovą su tais, kurie kėsinasi į interneto saugumą.

Dokumento kūrėjai išskyrė 7 esminius JAV prioritetus virtualios erdvės plėtros klausimais. Tai tarptautinių standartų diegimas ekonomikos ir prekybos sferose, įskaitant intelektinės nuosavybės teisių kontrolės stiprinimą, tinklų saugumo užtikrinimą, įstatymų leidybos tobulinimą, karinį bendradarbiavimą, reguliavimo struktūros sukūrimą, keitimąsi žiniomis ir patirtimi bei pagrindinių naudotojų teisių ir laisvių palaikymą bei asmeninių duomenų saugojimą.

Minėtos strategijos įvadą parašė pats B. Obama. Jis teigė, jog JAV kviečia prisijungti prie šios iniciatyvos ir kitas šalis.

Komentuodamas naująją doktriną, Hovardas Šmitas (Howard Schmidt), interneto saugumo koordinatorius B. Obamos administracijoje, pabrėžė: „Tai tik dialogo tarp valdžios atstovų, viešojo bei privataus sektorių ir t. t. pradžia.“

Šaltinis: whitehouse.gov
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »