Japonijoje pristatytas išmanusis telefonas, palaikantis dvi operacines sistemas

Publikuota: 2011 m. gegužės 23 d. pirmadienis

Jau tampa įprasta, kad tokiose Azijos šalyse kaip Kinija ar Japonija nuolatos sulaukiame naujų technologinių stebuklų, apie kuriuos, atrodytų, dar net nesvajojame. Kaip praneša Mobilecrunch.com, didžiausias Japonijos mobiliojo ryšio operatorius „NTT Docomo“ anonsavo naują išmaniojo telefono ir kompiuterio hibridą „Fujitsu LOOX F-07C“, kuris palaiko „Symbian“ ir „Windows 7“ operacines sistemas.

„NTT Docomo“ mobiliojo ryšio operatoriaus teigimu, užtenka vos trijų sekundžių, kad telefonas, naudojantis „Symbian“ platformą, virstų mažu kompiuteriu su „Windows 7“ operacine sistema. Tiksliau sakant daugiafunkciame įrenginyje veikia „Windows 7 Home Premium“ 32 bitų modifikuota Japoniška sistemos versija, kuri turi ir integruotą „Microsoft Office Personal 2010“ programinės įrangos paketą.

Be to, būtina paminėti, kad „Fujitsu LOOX F-07C“ turi viso dydžio QWERTY klaviatūrą, 4 colių 1024×600 raiškos kraną, 5 megapikselių kamerą, 1,2 GHz taktinio dažnio „Intel Atom“ centrinį procesorių ir kitas šiuolaikiniu telefonui būtinas funkcijas. Įdomu yra tai, kad šį prietaisą su „Windows 7“ operacine sistema galima naudoti apie 2 valandas, o paskui įrenginys automatiškai persijungia į „Symbian“ platformos režimą.

Remiantis to paties šaltinio informacija, „NTT Docomo“ ryšio operatorius išmaniojo telefono ir kompiuterio hibrido „Fujitsu LOOX F-07C“ prekybą  Japonijoje planuoja pradėti jau šią vasarą. Apie pasirodymą kitų regionų rinkose, gamintojas kol kas nepraneša ir abejotina, ar praneš.

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »