Kol didieji pešasi...

Publikuota: 2012 m. lapkričio 20 d. antradienis

Dviejų IT gigančių „Apple“ ir „Samsung“ priešprieša jau tapo savotišku mokslo ir technologijų bei verslo ir teisės pasaulių epu, kuriame kiekviena diena arba kiekvieno naujo minėtų kompanijų gaminio pasirodymas žada naują jo skirsnį, paprastai palydimą arba siekiais uždrausti konkurentų produktų pardavimą kurioje nors šalyje, arba daugiamilijoniniais ieškiniais.

Žinoma, nuolat pasirodo informacijos, kad „Apple“ bei „Samsung“ tarpusavyje turi ir tam tikrų, gan glaudžių gamybinių ryšių, tačiau tokio pobūdžio „nuotrupos“ tikrai nesušvelnina bendrojo priešpriešos fono, kuris ėmė ypač ryškėti, kai iš gyvenimo pasitraukė genialusis „Apple“ įkūrėjas bei ilgametis vadovas Steve Jobs. Galima pastebėti, kad vieši „Samsung“ išpuoliai prieš „Apple“ ir prasidėjo būtent tuomet, kai ši kompanija bandė atsigauti po S. Jobs netekties ir neužleisti savo pozicijų rinkoje, į kurią, reikia pripažinti, „Samsung“ įsiveržė labai energingai.

Tradiciškai reikėtų manyti, jog tarpusavyje besipešant dviem gigantėms puikią progą smogti jiems vieną kitą rimtesnį niuksą įgyja kiti rinkos dalyviai, pvz., tokios kompanijos kaip HTC, „Motorola“ ar „Nokia“. Tačiau HTC nesenai pasiekė savotišką taikos susitarimą su „Apple“, „Motorola“ ambicijos mobiliųjų įrenginių rinkoje jau senokai yra pažabotos, o „Nokia“, ko gero, tik ir laukia, kol už jos prekinį ženklą milijardinę sumą atseikės kokia nors Kinijos kompanija. Taigi, turime tokią situaciją, kurioje didiesiems peštis yra netgi patogu, nes įtampos palaikymas rinkoje, ypač tokioje jautrioje naujovėms kaip IT, visuomet skatina vartojimą. Juk ne veltui prie „Apple“ parduotuvių laukdami naujo „iPhone“ modelio žmonės laukdavo paromis, o „Samsung“ tapo neatsiejama tokių įvykių kaip olimpinės žaidynės dalimi.

Šiuo atveju emocijos tarsi aiškiai nurodo, kad draudimas realizuoti savo produkciją Jungtinėse Amerikos Valstijose kompanijai „Samsung“, kurio taip siekia „Apple“, tarsi yra didžiulė grėsmė. Kaip ir milijardiniai korėjiečių ieškiniai „Apple“ atžvilgiu. Tačiau yra ir ekonominė logika, kažkuo panaši į sportinį azartą, nes eilinis vartotojas, tokioje kovoje palaikantis vieną ar kitą pusę, įaudrintas pasaulinės dvikovos, pirks eilinį „Galaxy“ ar „iPhone“ su dvigubu entuziazmu, net jei palapinėje ant šaligatvio ir teks praleisti keletą dienų. Juk „savas brendas“ valdo.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »