Kol didieji pešasi...

Publikuota: 2012 m. lapkričio 20 d. antradienis

Dviejų IT gigančių „Apple“ ir „Samsung“ priešprieša jau tapo savotišku mokslo ir technologijų bei verslo ir teisės pasaulių epu, kuriame kiekviena diena arba kiekvieno naujo minėtų kompanijų gaminio pasirodymas žada naują jo skirsnį, paprastai palydimą arba siekiais uždrausti konkurentų produktų pardavimą kurioje nors šalyje, arba daugiamilijoniniais ieškiniais.

Žinoma, nuolat pasirodo informacijos, kad „Apple“ bei „Samsung“ tarpusavyje turi ir tam tikrų, gan glaudžių gamybinių ryšių, tačiau tokio pobūdžio „nuotrupos“ tikrai nesušvelnina bendrojo priešpriešos fono, kuris ėmė ypač ryškėti, kai iš gyvenimo pasitraukė genialusis „Apple“ įkūrėjas bei ilgametis vadovas Steve Jobs. Galima pastebėti, kad vieši „Samsung“ išpuoliai prieš „Apple“ ir prasidėjo būtent tuomet, kai ši kompanija bandė atsigauti po S. Jobs netekties ir neužleisti savo pozicijų rinkoje, į kurią, reikia pripažinti, „Samsung“ įsiveržė labai energingai.

Tradiciškai reikėtų manyti, jog tarpusavyje besipešant dviem gigantėms puikią progą smogti jiems vieną kitą rimtesnį niuksą įgyja kiti rinkos dalyviai, pvz., tokios kompanijos kaip HTC, „Motorola“ ar „Nokia“. Tačiau HTC nesenai pasiekė savotišką taikos susitarimą su „Apple“, „Motorola“ ambicijos mobiliųjų įrenginių rinkoje jau senokai yra pažabotos, o „Nokia“, ko gero, tik ir laukia, kol už jos prekinį ženklą milijardinę sumą atseikės kokia nors Kinijos kompanija. Taigi, turime tokią situaciją, kurioje didiesiems peštis yra netgi patogu, nes įtampos palaikymas rinkoje, ypač tokioje jautrioje naujovėms kaip IT, visuomet skatina vartojimą. Juk ne veltui prie „Apple“ parduotuvių laukdami naujo „iPhone“ modelio žmonės laukdavo paromis, o „Samsung“ tapo neatsiejama tokių įvykių kaip olimpinės žaidynės dalimi.

Šiuo atveju emocijos tarsi aiškiai nurodo, kad draudimas realizuoti savo produkciją Jungtinėse Amerikos Valstijose kompanijai „Samsung“, kurio taip siekia „Apple“, tarsi yra didžiulė grėsmė. Kaip ir milijardiniai korėjiečių ieškiniai „Apple“ atžvilgiu. Tačiau yra ir ekonominė logika, kažkuo panaši į sportinį azartą, nes eilinis vartotojas, tokioje kovoje palaikantis vieną ar kitą pusę, įaudrintas pasaulinės dvikovos, pirks eilinį „Galaxy“ ar „iPhone“ su dvigubu entuziazmu, net jei palapinėje ant šaligatvio ir teks praleisti keletą dienų. Juk „savas brendas“ valdo.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »