Kovai su korupcija kultūros srityje telksis elektroninę demokratiją

Publikuota: 2011 m. birželio 9 d. ketvirtadienis

Kovai su korupcijos apraiškomis kultūros, ypač paveldo, srityje kultūros ministras žada nedelsiant inicijuoti elektroninės bazės, panašios į viešųjų pirkimų sistemą, sukūrimą.

„Ir kultūros srityje matom visą eilę zonų, kur gaunam pranešimus, kad korupcija taip pat yra ir kultūros lauko viena iš bėdų. Manau, kad norint kovoti su korupcija turėtų būti daugiau viešumo ir skaidrumo. Ir ta elektroninė demokratija, kai žmogus gali gauti informaciją ne tik iš valdininko interpretacijų, bet atsidaryti internetą ir reikiamą informaciją gali gauti ten, kaip su viešaisiais pirkimais, kai visi siūlymai skelbiami internete ir visuomenė mato, kas vyksta“, – sako kultūros ministras Arūnas Gelūnas.

Pasak jo, daugeliu atveju ir kitose viešojo administravimo zonose neturėtų būti komunikacijos tik už uždarų kabineto durų. „Labai daug konfliktų yra paveldo srityje, kur verslas nori aktyviai plėtoti, o paveldo specialistai nori neleisti, ir daugeliu atvejų abiejų pusių norai yra pagrįsti. Todėl kur kyla tas konfliktas, reikia labai daug atsakomybės ir aiškumo“, – kalbėjo A. Gelūnas radijo stočiai „Znad Wilii“.

Pasak ministro, vienas iš problemos sprendimo būdų – elektroninės bazės sukūrimas, panašios į viešųjų pirkimų sistemą, kur visas problemos sprendimas atsispindi interneto puslapyje, kriterijai taip pat yra žymiai aiškiau suformuluoti.

„Mes inicijuosim nedelsiant tą sukūrimą. Buvau informuotas, kad tokių bazių e. valdžios funkcijoms plėtoti yra skirta pinigų, negaliu pasakyti, ar tai struktūrinė parama, ar biudžeto lėšos“, – teigė ministras.

Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informaciją ir fotoinformaciją be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.

Šaltinis: ELTA
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »