„LG Electronics“ didina investicijas gamybai

Publikuota: 2011 m. birželio 21 d. antradienis

Atsigaunanti pasaulinė rinka skatina vis daugiau dėmesio skirti gamybos rėmimui. Viena iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) stiprina gamybos tradicijas ir šiam tikslui 2011 m. skiria 4,28 mlrd. JAV dolerių investicijų. Tai net 33 proc. daugiau, nei praėjusiais metais.

Šiais metais LG daugiau nei 2,2 mlrd. JAV dolerių skirs tyrimų ir plėtros skyriui ir 2 mlrd. JAV dolerių investuos į įrangą. 2010 m. kompanijos investicijos atitinkamai siekė 1,8 mlrd. ir 1,3 mlrd. JAV dolerių.

Praėjusiais metais LG susidūrė su vienais iš didžiausių pastarojo meto iššūkių – didelis dėmesys pagrindinei gamybos linijai lėmė vėluojančią kompanijos reakciją į besikeičiančias rinkos tendencijas. Tačiau pasitelkusi turimus išteklius ir nebijodama iššūkių, LG sustiprino pajėgas ir rinkos pokyčius išnaudojo kompanijos sėkmei.

Pagrindinis dėmesys technologijų kokybei atnešė sėkmingus rezultatus ir leido pasiekti multimilijoninius „Optimus“ serijos išmaniųjų telefonų, CINEMA 3D TV ir išmaniųjų buitinės technikos prietaisų pardavimus. Šie naujos kartos LG produktai atspindi padidėjusį vartotojų pasitikėjimą kompanija ir jos inovatyviais gaminiais.

Skirdama didelį dėmesį vartotojų pasitikėjimo didinimui, LG planuoja nuveikti dar daugiau pažangių darbų, kurie padės kompanijai sėkmingai žengti į priekį.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »