„LG Electronics“ skelbia antrojo 2011 m. ketvirčio finansinius rezultatus

Publikuota: 2011 m. liepos 28 d. ketvirtadienis

Viena iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) skelbia optimistinius antrojo 2011 m. ketvirčio rezultatus – konsoliduotos kompanijos pajamos siekė 13,3 mlrd. JAV dolerių, t. y. 9,3 proc. daugiau nei pirmąjį šių metų ketvirtį. Po dviejų pastarųjų ketvirčių nuostolių pradėjęs didėti kompanijos grynasis pelnas balandžio – birželio mėnesiais siekė 99,6 mln. JAV dolerių.

LG veikos pelnas praėjusį ketvirtį buvo 145,8 mln. JAV dolerių – 21 proc. didesnis nei pirmąjį šių metų ir 25 proc. didesnis nei antrąjį 2010 m. ketvirtį. Kompanijos teigimu, gerus rezultatus pavyko pasiekti dėl išaugusios televizorių paklausos ir sumažėjusių nuostolių mobiliųjų įrenginių sektoriuje.

„LG Home Entertainment Company“ pardavimai 2011 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su pirmuoju, išaugo 2,7 proc. ir siekė 5 mlrd. JAV dolerių. Sėkmingus rezultatus lėmė padidėję LED skystųjų kristalų televizorių bei „LG Cinema 3D TV“ pardavimai, taip pat bendras verslo augimas besivystančiose rinkose. Sumažinus išlaidas ir išplėtus produktų pasirinkimą, įmonės veikos pelnas, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo 10 proc. ir siekė 83 mln. JAV dolerių. „LG Home Entertainment Company“ tikisi, jog ateityje išaugs „Cinema 3D TV“ su „Film Patterned Retarder“ (FPR) technologija bei išmaniųjų televizorių paklausa.

„LG Mobile Communications Company“ antrąjį 2011 m. ketvirtį, palyginti su pirmuoju, pasiekė 11,6 proc. didesnius pardavimus, kurie buvo 3 mlrd. JAV dolerių. Nors kompanija patyrė 49,8 mln. JAV dolerių nuostolių, veiklos pajamos labai padidėjo, sumažindamos nuostolius beveik dvigubai, palyginti su pirmuoju 2011 m. ketvirčiu. Sustiprinti konkurenciją kompanija planuoja rinkoje pristatydama naujus išmaniuosius telefonus, taip pat investuodama į tyrimus ir plėtrą.

Padidėję pardavimai kylančiose rinkose lėmė rekordiškai išaugusius „LG Home Appliance Company“ balandžio – birželio mėnesio pardavimus, kurie siekė 2,7 mlrd. JAV dolerių. Kompanijos pardavimai pakilo 6,9 proc., palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu (ir 6 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu). Kompanija antrąjį 2011 m. ketvirtį pasiekė 47,1 mln. JAV dolerių veiklos pelną. Išlaikyti rinkos lyderio pozicijas LG tikisi antroje šių metų pusėje pristatydama efektyvesnius ir išmanesnius produktus, taip pat toliau mažindama išlaidas.

Antrasis 2011 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Air Conditioning and Energy Solution Company“ – kompanijos pardavimai, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu išaugo 29,2 proc. (15,3 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu) ir atnešė 1,7 mlrd. JAV dolerių pajamų. Didelis dėmesys produktų kokybei bei naujų produktų su pažangiomis savybėmis pristatymui atnešė 40,6 mln. JAV dolerių veiklos pelną – 13 proc. didesnį nei pirmąjį šių metų ketvirtį. 2,3 proc. veiklos pelno maržą balandžio – birželio mėnesiais lėmė padidėjusios žaliavų kainos ir užsienio valiutų kursų kaita. LG tikisi, kad pagrindiniuose strateginiuose regionuose produktų paklausa kils ir trečiąjį šių metų ketvirtį.

„LG Electronics“ tikisi, jog trečiąjį 2011 m. ketvirtį finansiniai rezultatai dar pagerės ir bus geresni, palyginti su tuo pačiu 2010 m. periodu. Kompanija ir toliau pristatys naujus produktus pagrindinėse srityse, taip pat skatins 3D produktų pardavimus. LG tęs ilgalaikes investicijas į aukštos kokybės produktų plėtrą bei naujas verslo sritis.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »