„LG Electronics“ skelbia antrojo 2011 m. ketvirčio finansinius rezultatus

Publikuota: 2011 m. liepos 28 d. ketvirtadienis

Viena iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) skelbia optimistinius antrojo 2011 m. ketvirčio rezultatus – konsoliduotos kompanijos pajamos siekė 13,3 mlrd. JAV dolerių, t. y. 9,3 proc. daugiau nei pirmąjį šių metų ketvirtį. Po dviejų pastarųjų ketvirčių nuostolių pradėjęs didėti kompanijos grynasis pelnas balandžio – birželio mėnesiais siekė 99,6 mln. JAV dolerių.

LG veikos pelnas praėjusį ketvirtį buvo 145,8 mln. JAV dolerių – 21 proc. didesnis nei pirmąjį šių metų ir 25 proc. didesnis nei antrąjį 2010 m. ketvirtį. Kompanijos teigimu, gerus rezultatus pavyko pasiekti dėl išaugusios televizorių paklausos ir sumažėjusių nuostolių mobiliųjų įrenginių sektoriuje.

„LG Home Entertainment Company“ pardavimai 2011 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su pirmuoju, išaugo 2,7 proc. ir siekė 5 mlrd. JAV dolerių. Sėkmingus rezultatus lėmė padidėję LED skystųjų kristalų televizorių bei „LG Cinema 3D TV“ pardavimai, taip pat bendras verslo augimas besivystančiose rinkose. Sumažinus išlaidas ir išplėtus produktų pasirinkimą, įmonės veikos pelnas, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo 10 proc. ir siekė 83 mln. JAV dolerių. „LG Home Entertainment Company“ tikisi, jog ateityje išaugs „Cinema 3D TV“ su „Film Patterned Retarder“ (FPR) technologija bei išmaniųjų televizorių paklausa.

„LG Mobile Communications Company“ antrąjį 2011 m. ketvirtį, palyginti su pirmuoju, pasiekė 11,6 proc. didesnius pardavimus, kurie buvo 3 mlrd. JAV dolerių. Nors kompanija patyrė 49,8 mln. JAV dolerių nuostolių, veiklos pajamos labai padidėjo, sumažindamos nuostolius beveik dvigubai, palyginti su pirmuoju 2011 m. ketvirčiu. Sustiprinti konkurenciją kompanija planuoja rinkoje pristatydama naujus išmaniuosius telefonus, taip pat investuodama į tyrimus ir plėtrą.

Padidėję pardavimai kylančiose rinkose lėmė rekordiškai išaugusius „LG Home Appliance Company“ balandžio – birželio mėnesio pardavimus, kurie siekė 2,7 mlrd. JAV dolerių. Kompanijos pardavimai pakilo 6,9 proc., palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu (ir 6 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu). Kompanija antrąjį 2011 m. ketvirtį pasiekė 47,1 mln. JAV dolerių veiklos pelną. Išlaikyti rinkos lyderio pozicijas LG tikisi antroje šių metų pusėje pristatydama efektyvesnius ir išmanesnius produktus, taip pat toliau mažindama išlaidas.

Antrasis 2011 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Air Conditioning and Energy Solution Company“ – kompanijos pardavimai, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu išaugo 29,2 proc. (15,3 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu) ir atnešė 1,7 mlrd. JAV dolerių pajamų. Didelis dėmesys produktų kokybei bei naujų produktų su pažangiomis savybėmis pristatymui atnešė 40,6 mln. JAV dolerių veiklos pelną – 13 proc. didesnį nei pirmąjį šių metų ketvirtį. 2,3 proc. veiklos pelno maržą balandžio – birželio mėnesiais lėmė padidėjusios žaliavų kainos ir užsienio valiutų kursų kaita. LG tikisi, kad pagrindiniuose strateginiuose regionuose produktų paklausa kils ir trečiąjį šių metų ketvirtį.

„LG Electronics“ tikisi, jog trečiąjį 2011 m. ketvirtį finansiniai rezultatai dar pagerės ir bus geresni, palyginti su tuo pačiu 2010 m. periodu. Kompanija ir toliau pristatys naujus produktus pagrindinėse srityse, taip pat skatins 3D produktų pardavimus. LG tęs ilgalaikes investicijas į aukštos kokybės produktų plėtrą bei naujas verslo sritis.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »