„LG Electronics“ skelbia antrojo 2011 m. ketvirčio finansinius rezultatus

Publikuota: 2011 m. liepos 28 d. ketvirtadienis

Viena iš pasaulinių lyderių ir vartotojiškos elektronikos technologijų inovacijų kūrėjų „LG Electronics“ (LG) skelbia optimistinius antrojo 2011 m. ketvirčio rezultatus – konsoliduotos kompanijos pajamos siekė 13,3 mlrd. JAV dolerių, t. y. 9,3 proc. daugiau nei pirmąjį šių metų ketvirtį. Po dviejų pastarųjų ketvirčių nuostolių pradėjęs didėti kompanijos grynasis pelnas balandžio – birželio mėnesiais siekė 99,6 mln. JAV dolerių.

LG veikos pelnas praėjusį ketvirtį buvo 145,8 mln. JAV dolerių – 21 proc. didesnis nei pirmąjį šių metų ir 25 proc. didesnis nei antrąjį 2010 m. ketvirtį. Kompanijos teigimu, gerus rezultatus pavyko pasiekti dėl išaugusios televizorių paklausos ir sumažėjusių nuostolių mobiliųjų įrenginių sektoriuje.

„LG Home Entertainment Company“ pardavimai 2011 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su pirmuoju, išaugo 2,7 proc. ir siekė 5 mlrd. JAV dolerių. Sėkmingus rezultatus lėmė padidėję LED skystųjų kristalų televizorių bei „LG Cinema 3D TV“ pardavimai, taip pat bendras verslo augimas besivystančiose rinkose. Sumažinus išlaidas ir išplėtus produktų pasirinkimą, įmonės veikos pelnas, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo 10 proc. ir siekė 83 mln. JAV dolerių. „LG Home Entertainment Company“ tikisi, jog ateityje išaugs „Cinema 3D TV“ su „Film Patterned Retarder“ (FPR) technologija bei išmaniųjų televizorių paklausa.

„LG Mobile Communications Company“ antrąjį 2011 m. ketvirtį, palyginti su pirmuoju, pasiekė 11,6 proc. didesnius pardavimus, kurie buvo 3 mlrd. JAV dolerių. Nors kompanija patyrė 49,8 mln. JAV dolerių nuostolių, veiklos pajamos labai padidėjo, sumažindamos nuostolius beveik dvigubai, palyginti su pirmuoju 2011 m. ketvirčiu. Sustiprinti konkurenciją kompanija planuoja rinkoje pristatydama naujus išmaniuosius telefonus, taip pat investuodama į tyrimus ir plėtrą.

Padidėję pardavimai kylančiose rinkose lėmė rekordiškai išaugusius „LG Home Appliance Company“ balandžio – birželio mėnesio pardavimus, kurie siekė 2,7 mlrd. JAV dolerių. Kompanijos pardavimai pakilo 6,9 proc., palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu (ir 6 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu). Kompanija antrąjį 2011 m. ketvirtį pasiekė 47,1 mln. JAV dolerių veiklos pelną. Išlaikyti rinkos lyderio pozicijas LG tikisi antroje šių metų pusėje pristatydama efektyvesnius ir išmanesnius produktus, taip pat toliau mažindama išlaidas.

Antrasis 2011 m. ketvirtis buvo sėkmingas „LG Air Conditioning and Energy Solution Company“ – kompanijos pardavimai, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu išaugo 29,2 proc. (15,3 proc., palyginti su antruoju 2010 m. ketvirčiu) ir atnešė 1,7 mlrd. JAV dolerių pajamų. Didelis dėmesys produktų kokybei bei naujų produktų su pažangiomis savybėmis pristatymui atnešė 40,6 mln. JAV dolerių veiklos pelną – 13 proc. didesnį nei pirmąjį šių metų ketvirtį. 2,3 proc. veiklos pelno maržą balandžio – birželio mėnesiais lėmė padidėjusios žaliavų kainos ir užsienio valiutų kursų kaita. LG tikisi, kad pagrindiniuose strateginiuose regionuose produktų paklausa kils ir trečiąjį šių metų ketvirtį.

„LG Electronics“ tikisi, jog trečiąjį 2011 m. ketvirtį finansiniai rezultatai dar pagerės ir bus geresni, palyginti su tuo pačiu 2010 m. periodu. Kompanija ir toliau pristatys naujus produktus pagrindinėse srityse, taip pat skatins 3D produktų pardavimus. LG tęs ilgalaikes investicijas į aukštos kokybės produktų plėtrą bei naujas verslo sritis.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ pirmą kartą per 20 metų keičia generalinį direktorių

Kompanija „Cisco Systems Inc.“ paskelbė, kad įmonės generalinis direktorius Džonas Čembersas traukiasi iš pareigų. Naujuoju kompanijos vadovu paskirtas Čakas Robbinsas. skaityti »

ARRIS perka TV priedėlių gamintoją „Pace“

Kompanija „Arris Group Inc.“ (ARRIS) sutarė dėl Didžiosios Britanijos TV priedėlių gamintojos bendrovės „Pace“ įsigijimo. skaityti »

Generalinis „Microsoft“ direktorius pristatė įmonės tikslus

Kompanijos „Microsoft“ generalinis direktorius Satya Nadella konferencijoje „Build 2015“ įvardijo tris pagrindinius įmonės tikslus, kurių šiuo metu siekia kompanija. skaityti »

Nepalui – nemokami „Skype“ skambučiai

Viena didžiausių IT kompanijų pasaulyje „Microsoft“ operatyviai sureagavo į žemės drebėjimą Nepale ir pasiūlė savo informacinę paramą. skaityti »

LG pristato išmanųjį telefoną „G4“

„LG Electronics“ (LG) pristatė naująjį flagmaną „G4“. Daugiau nei tūkstantis kviestinių svečių visame pasaulyje stebėjo naujausio LG išmaniojo telefono, pakeisiančio „G3“ modelį, pristatymą. skaityti »

„Dell“ stiprina partnerystę Baltijos šalyse

„Dell“ tikisi tapti patikima IT partnere Vidurio ir Rytų Europos rinkoje, ypač Baltijos šalyse. Siekdama šių tikslų, įmonė pirmą kartą surengė spaudos konferenciją Lietuvoje, Vilniuje. skaityti »

Lietuvos URM – tarp geriausiai pasaulyje išnaudojančių socialinį tinklą „Twitter“

Pirmą kartą Lietuvos užsienio reikalų ministerijos (URM) paskyra @LithuaniaMFA pateko tarp penkių geriausiai abipusius ryšius palaikančių pasaulio lyderių „Twitter“ paskyrų, o aukščiausi Lietuvos vadovai per metus „Twitter“ sekėjų skaičių vidutiniškai padidino tris kartus. skaityti »

„Unisys“ naujasis viceprezidentas – Neilas Gissleris

Pasaulinė informacinių technologijų bendrovė „Unisys“ neseniai paskelbė, kad Neilas Gissleris (Neil Gissler) – naujasis kompanijos vyresnysis viceprezidentas. skaityti »

Lietuvos verslas – Europos Sąjungos TOP 10 pagal technologijų panaudojimą

Aktyvi elektroninių lojalumo ir asmens identifikavimo kortelių plėtra, e. sąskaitų tvarkymas ir atsiskaitymai internetu, viešojo susisiekimo sistemų skaitmenizavimas ir pažangių technologijų diegimas transporto ir logistikos sektoriuose – visa tai pozicionuoja Lietuvą kaip vieną lyderių tarp 28 ES valstybių. skaityti »

Uždirbti iš turinio „Youtube“ leis ir Lietuvos kūrėjams

Lietuvos kūrėjai dabar turi galimybę išplėsti savo auditoriją, padidinti savo kanalų žiūrimumą ir gauti pajamų iš „Youtube“ skelbiamo turinio. Kompanija „Youtube“ pranešė, kad Lietuvoje pradeda veikti jos Partnerių programa, kuri suteikia naujų galimybių turinio kūrėjams. skaityti »