„LG Optimus 3D“ užpildė LG 3D produktų liniją

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 8 d. ketvirtadienis

Neseniai Lietuvoje pristatytas Tri–dual architektūros išmanusis telefonas „LG Optimus 3D“ užpildė „LG Electronics“ (LG) 3D produktų liniją. Kartu su naujuoju telefonu LG 3D produktų linijoje esantys televizoriai „LG Cinema 3D“, namų kino teatro sistemos, monitoriai, nešiojamieji kompiuteriai, projektorius leis mėgautis visomis namų pramogomis žiūrint, kuriant ir dalijantis aukščiausios kokybės 3D turiniu.

„Prieš keletą metų 3D buvo sudėtinga, daugeliui žmonių neprieinama technologija. Šiandien LG siūlo 3D pramogomis mėgautis ne tik namuose, bet ir “LG Optimus 3D„ telefone“, – sakė Dr. Jong–seok Park, „LG Electronics Mobile Communications Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius. „Be to, naujausiuose LG 3D produktuose įmontuotos kameros suteikia galimybę kurti ir dalintis 3D turiniu su draugais“.

Visus metus plėtojusi 3D strategiją LG iš esmės pakeitė 3D pramogų rinką. Kompanija ne tik sukūrė platformą trimačio vaizdo filmams ir žaidimams, bet ir suteikė galimybę mobiliaisiais telefonais fiksuoti gyvenimo akimirkas 3D formatu.

Vienas iš svarbiausių LG 3D produktų linijos atstovų yra telefonas „LG Optimus 3D“, kuriame be specialių akinių galima peržiūrėti ir įrašyti aukštos kokybės 3D vaizdus. Dėl unikalios telefono Tri–dual architektūros – dviejų branduolių procesoriaus, dvikanalės atminties ir dukart didesnio jos dydžio – naudotojai gali dar greičiau ir sklandžiau nei iki šiol naršyti internete, žaisti žaidimus ir mėgautis daugialypės terpės turiniu. Telefonas leidžia bevieliu ryšiu perkelti 3D turinį į kitus su DLNA standartu suderintus 3D įrenginius.

LG sukūrė eilę įrenginių, skirtų trimačio vaizdo peržiūrai. Televizoriai „LG Cinema 3D“ ir nešiojami kompiuteriai suteikia puikią platformą 3D turinio peržiūrai. „LG Optimus 3D“ naudotojai trimačius vaizdo įrašus gali žiūrėti ir jais dalintis specialiame „YouTube 3D“ kanale. Dar vienas „LG Optimus 3D“ telefono privalumas – galimybė žaisti populiariuosius „Asphalt 6: Adrenaline“, „Let‘s Golf“, „N.O.V.A“ ir kitus, kompanijos „Gameloft“ sukurtus trimačio vaizdo žaidimus.

LG planuoja ir toliau plėsti aukštos kokybės 3D produktų gamybą ir užtikrinti, kad vartotojai visame pasaulyje galėtų nevaržomai kurti, mėgautis ir dalintis 3D turiniu.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Gameloft“ leis trimačius žaidimus, skirtus „LG Optimus 3D“

Didžiojoje Britanijoje „The Carphone Warehouse“ tinkle jau pradėti pardavinėti telefonai „LG Optimus 3D“. skaityti »

Kokią ateitį pranašauja „Microsoft“

„Microsoft“ Tyrimų skyriaus darbuotojai prognozuoja, kad per artimiausius dešimt metų išnyks paieškos laukelis, naudojamas interneto puslapiuose, o virtualioji realybė taps neatsiejama nuo realybės. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ pajamos iš paslaugų išaugo

Pajamos iš „Cisco Systems Inc.“ teikiamų paslaugų išaugo 7,5 proc. Daugiausia paslaugų sudarė tinklo įrangos atnaujinimo darbai, taip pat įsigytos įrangos priežiūra. skaityti »

IRT studentai Europos Sąjungos lyderiams įteikė „Skaitmeninės Europos manifestą“

74-ių informacinių ir technologijų studentų grupė iš visos Europos parengė ir Europos Sąjungos lyderiams pristatė „Rytojaus skaitmeninės Europos manifestą“ (angl. Manifesto for the Digital Europe of Tomorrow). skaityti »

Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje Lietuva užima 29-ą vietą

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje, kurioje skelbiamas Įtinklinto pasirengimo indeksas, įvertinantis valstybių galimybes išnaudoti informacinių ir ryšių technologijų potencialą, 2016 m. Lietuva, surinkusi 4,9 taško iš 7 galimų, užima 29-ą vietą tarp 139 pasaulio valstybių. skaityti »

„Dell Technologies“ ištyrė įmonių pasirengimą skaitmeninei revoliucijai

Skaitmeninės technologijos ne tik negrįžtamai keičia visas veiklos sritis – kaip mes gyvename, dirbame ir bendraujame, bet ir diktuoja pokyčių kryptį verslui bei ištisiems pramonės sektoriams. skaityti »

E. sveikata – greita, patogu ir paprasta

Nuo 2016 m. Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigos pradėjo naudoti sukurtus e. sveikatos sprendimus, t. y. įstaigų informacines sistemas kartu su centrine e. sveikatos informacine sistema (ESPBI IS). skaityti »

Lietuva – viena iš debesų kompiuterijos naudojimo lyderių

Lietuvos verslas itin sparčiai pritaiko debesų kompiuterijos sprendimus savo veiklai. Tarp 15 Centrinės ir Rytų Europos šalių Lietuvos bendrovės yra pirmajame trejetuke pagal tai, kokią dalį jų versle užima debesų kompiuterijos sprendimai. skaityti »

Lietuvos moksleiviai į virtualią realybę kels žymiausius Baltijos kaimynių objektus

Gebėjimas programuoti gali padėti ne tik profesinėje karjeroje, bet ir sprendžiant problemas bei ieškant sprendimų gyvenime. skaityti »

Kuo skiriamės nuo kaimynų, pirkdami naują išmanųjį?

Net 81 proc. Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojamą išmanųjį telefoną įsigijo ne seniau nei prieš dvejus metus – rodo rinkos tyrimas. skaityti »

RRT skelbia išankstinius elektroninių ryšių rinkos 2016 m. III ketvirčio duomenis

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia išankstinius 2016 m. III ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »