Lietuvės sukurta taikomoji programa – geriausių pasaulyje pramoginių programėlių penketuke

Publikuota: 2012 m. lapkričio 21 d. trečiadienis

Lietuvių Eglės Urbonavičiūtės ir Justo Kregždės sukurta interaktyvi pasaka „OzzBook“ tarptautiniame programėlių mobiliesiems įrenginiams konkurse „WSA-mobile“ pripažinta viena iš nugalėtojų grupėje „Mobiliosios pramogos ir gyvenimo būdas“ bei pateko tarp 40-ies geriausių pasaulio taikomųjų programų (Apps).

Taikomoji programa „OzzBook“ – tai interaktyvi animuota knyga vaikams ir visai šeimai, sukurta pagal Frank Limen Baum pasaką „Ozo šalies burtininkas“. Taikomoje programoje rasite 60 judančių iliustracijų, stebinančių pasakiškais vaizdais, muzika, garsais ir animacijomis. Istorijos adaptacija leidžia vaikams pajusti originalaus romano dvasią. Nuotaikinga kelionė nuneša į Smaragdo miestą drauge su linksmaisiais personažais: galima tamsoje uždegti žvakes ir atrasti pasislėpusį burtininką, padėti Kaliausei nubaidyti piktas varnas, pamatyti Smaragdo miestą pro žaliuosius akinius.

„Ta istorija lydėjo mane visą vaikystę, nepaleidžia ir iki šiol. Norėjosi ją iliustruoti, padaryti „gyvą“, – pasakoja „OzzBook“ kūrėja E. Urbonavičiūtė. Net aštuonis mėnesius laisvalaikiu kurta aplikacija – pirmasis tokio pobūdžio menininkės kūrinys.

„Tiesiog jei ką nors darau, tai darau iš visos širdies arba iš viso nedarau“, – aiškina kūrinio sėkmę „OzzBook“ autorė. Šiuo metu ji yra jau parengusi iliustracijas antrai tokio tipo programa pagal pasaką „Vilko popieriai“.

Interaktyvi knyga „OzzBook“ parašyta lietuvių, anglų, vokiečių ir rusų kalbomis, ją galima atsisiųsti iš interneto parduotuvės „AppStore“, o dalį vaizdų pamatyti tinklalapyje www.youtube.com.

Konkurse „WSA-mobile“ programėlė „OzzBook“ dalyvavo po to, kai kategorijoje „Mobiliosios pramogos ir gyvenimo būdas“ buvo išrinkta laimėtoja Informacinės visuomenės plėtros komiteto (IVPK) prie Susisiekimo ministerijos organizuotame konkurse „Naujasis knygnešys 2012“. Savo kategorijoje ji konkuravo su 16 konkursui atsiųstų darbų.

„IVPK jau keletą metų organizuoja konkursą „Naujasis knygnešys“, kuris kartu yra ir nacionalinė atranka  pasauliniam elektroninių sprendimų konkursui „Pasaulio viršūnių apdovanojimai“ (World Summit Awards). 2012 m. pirmą kartą organizavome mobiliesiems įrenginiams skirtų sprendimų atranką, ir labai džiaugiamės, kad mūsų komisijos, sudarytos iš IT profesionalų, žurnalistų, akademinio pasaulio atstovų, darbas buvo ne veltui – iš 7 į pasaulinį konkursą deleguotų Lietuvos kūrėjų darbų vienas tapo nugalėtoju ir pateko tarp 40 geriausiųjų pasaulyje mobiliųjų aplikacijų. Šis laimėjimas įrodo, kad mokame ir galime kurti gražius ir prasmingus dalykus“, – sako pasaulinio konkurso „WSA Mobile“ nacionalinė ekspertė ir pasaulinės žiuri narė, IVPK direktoriaus pavaduotoja Ieva Žilionienė.

Apdovanojimuose „WSA-mobile“ aplikacija „OzzBook“ konkuravo su 435 darbais, atsiųstais iš 102 pasaulio valstybių. Po penkis nugalėtojus buvo atrinkta aštuoniose kategorijose: „Verslas ir komercija“, „Mobilioji valdžia ir dalyvavimas“, „Mokymasis ir švietimas“, „Pramogos ir gyvenimo būdas“, „Turizmas ir kultūra“, „Žiniasklaida ir naujienos“, „Aplinka ir sveikata“ bei „Įtrauktis ir teisių įgalinimas“.

Konkurso „WSA-mobile“ prizininkai bus apdovanoti 2013-ųjų pradžioje Abu Dabyje (JAE) vyksiančiame pasauliniame kongrese, skirtame programų, skirtų mobiliems įrenginiams, perspektyvoms.

 

 

Šaltinis: ivpk.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vyksta pasaulinio geriausio mobiliojo turinio konkurso „Pasaulio viršūnių apdovanojimai 2012“ finalininkų atranka

Darbą pradėjo pasaulinio mobiliojo turinio konkurso „Pasaulio viršūnių apdovanojimai 2012“ vertinimo komisija. Šių metų konkurse varžosi 435 nominantai iš 102 pasaulio šalių. skaityti »

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »