Lietuvių sukurta programėlė „Memo Match“ padės mokytis žaidžiant

Publikuota: 2012 m. gruodžio 19 d. trečiadienis

Sukurti smagų žaidimą, kuris ne tik lavintų atmintį, bet ir padėtų mokytis anglų kalbos, gamtos pažinimo, geografijos, matematikos – tokią užduotį sau išsikėlė bendrovės „SEVEN Code“ specialistai ir pasiūlė „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ vartotojams programėlę „Memo Match“.

„Norėjome sukurti žaidimą, kuris ir suteiktų galimybę sužinoti, išmokti kažko naujo, ir būtų linksmas bei leistų pasivaržyti. Todėl daugelio mėgstamą atminties kortelių žaidimą ne tik praplėtėme, bet ir papildėme loginėmis užduotimis bei pažintinėmis galimybėmis vaikams“, – sako edukacines mobiliąsias aplikacijas kuriančios bendrovės „SEVEN Code“ vadovas Vitalijus Garbauskas.

„Memo Match“ galima žaisti dviem būdais. „Game mode“ siūlo įveikti 40 atminties žaidimo lygių. Su kiekvienu žaidimo lygiu užduotis tampa vis sudėtingesnė – atsiranda nauji kortelių rinkiniai bei didėja pačių kortelių skaičius. Tam tikruose lygiuose žaidėjams reikia surasti ne tokias pat korteles, bet atspėti jų reikšmes arba asociacijas.

Žaidimas sukurtas anglų kalba, tad žaisdami jį vaikai lavina užsienio kalbos žinias, o kartu mokosi pažinti spalvas, augalus bei gyvūnus, raides, skaičius, įvairias geometrines figūras, matematikos veiksmus, įgyja geografijos žinių.

„Memo Match“ taip pat turi teminio atminties žaidimo funkciją – žaidėjai gali pasirinkti vieną iš devynių kortelių rinkinių, skirtų atskirai temai, ir taip lavinti atmintį bei dėmesingumą bandydami įveikti tris skirtingo sudėtingumo lygius.

„Memo Match“ pirmiausia skirtas vaikams, tačiau jį žaisti smagu ir suaugusiems. Įveikti visus 40 žaidimo lygių ar sudėtingiausią teminio atminties žaidimo lygmenį reikalauja susikaupimo, o galimybė lyginti pasiektus rezultatus ar kovoti, kas greičiau įveiks užduotį, leidžia rengti atminties varžybas“, – sako V. Garbauskas. 

„MemoMatch“ jau galima atsisiųsti iš „Apple AppStore“ parduotuvės. Ateityje žaidimą planuojama papildyti kitomis temomis – dangaus objektais, buities daiktais, žaislais, automobiliais, o programėlę atnaujinti naujomis funkcijomis ir savybėmis.

Šiuo metu „Apple Store“ klientai gali atsisiųsti „SEVEN Code“ sukurtą edukacinį žaidimą „IQ testas“ lietuvių, anglų ir kinų kalbomis, Kelių eismo taisyklių bei testų aplikaciją ir matematikos formulių mobiliąją programėlę, skirtą vidurinių mokyklų moksleiviams ir studentams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kokią ateitį pranašauja „Microsoft“

„Microsoft“ Tyrimų skyriaus darbuotojai prognozuoja, kad per artimiausius dešimt metų išnyks paieškos laukelis, naudojamas interneto puslapiuose, o virtualioji realybė taps neatsiejama nuo realybės. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ pajamos iš paslaugų išaugo

Pajamos iš „Cisco Systems Inc.“ teikiamų paslaugų išaugo 7,5 proc. Daugiausia paslaugų sudarė tinklo įrangos atnaujinimo darbai, taip pat įsigytos įrangos priežiūra. skaityti »

IRT studentai Europos Sąjungos lyderiams įteikė „Skaitmeninės Europos manifestą“

74-ių informacinių ir technologijų studentų grupė iš visos Europos parengė ir Europos Sąjungos lyderiams pristatė „Rytojaus skaitmeninės Europos manifestą“ (angl. Manifesto for the Digital Europe of Tomorrow). skaityti »

Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje Lietuva užima 29-ą vietą

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje Pasaulinėje informacinių technologijų ataskaitoje, kurioje skelbiamas Įtinklinto pasirengimo indeksas, įvertinantis valstybių galimybes išnaudoti informacinių ir ryšių technologijų potencialą, 2016 m. Lietuva, surinkusi 4,9 taško iš 7 galimų, užima 29-ą vietą tarp 139 pasaulio valstybių. skaityti »

„Dell Technologies“ ištyrė įmonių pasirengimą skaitmeninei revoliucijai

Skaitmeninės technologijos ne tik negrįžtamai keičia visas veiklos sritis – kaip mes gyvename, dirbame ir bendraujame, bet ir diktuoja pokyčių kryptį verslui bei ištisiems pramonės sektoriams. skaityti »

E. sveikata – greita, patogu ir paprasta

Nuo 2016 m. Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigos pradėjo naudoti sukurtus e. sveikatos sprendimus, t. y. įstaigų informacines sistemas kartu su centrine e. sveikatos informacine sistema (ESPBI IS). skaityti »

Lietuva – viena iš debesų kompiuterijos naudojimo lyderių

Lietuvos verslas itin sparčiai pritaiko debesų kompiuterijos sprendimus savo veiklai. Tarp 15 Centrinės ir Rytų Europos šalių Lietuvos bendrovės yra pirmajame trejetuke pagal tai, kokią dalį jų versle užima debesų kompiuterijos sprendimai. skaityti »

Lietuvos moksleiviai į virtualią realybę kels žymiausius Baltijos kaimynių objektus

Gebėjimas programuoti gali padėti ne tik profesinėje karjeroje, bet ir sprendžiant problemas bei ieškant sprendimų gyvenime. skaityti »

Kuo skiriamės nuo kaimynų, pirkdami naują išmanųjį?

Net 81 proc. Lietuvos gyventojų šiuo metu naudojamą išmanųjį telefoną įsigijo ne seniau nei prieš dvejus metus – rodo rinkos tyrimas. skaityti »

RRT skelbia išankstinius elektroninių ryšių rinkos 2016 m. III ketvirčio duomenis

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia išankstinius 2016 m. III ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »