Lietuvių sukurta programėlė „Memo Match“ padės mokytis žaidžiant

Publikuota: 2012 m. gruodžio 19 d. trečiadienis

Sukurti smagų žaidimą, kuris ne tik lavintų atmintį, bet ir padėtų mokytis anglų kalbos, gamtos pažinimo, geografijos, matematikos – tokią užduotį sau išsikėlė bendrovės „SEVEN Code“ specialistai ir pasiūlė „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ vartotojams programėlę „Memo Match“.

„Norėjome sukurti žaidimą, kuris ir suteiktų galimybę sužinoti, išmokti kažko naujo, ir būtų linksmas bei leistų pasivaržyti. Todėl daugelio mėgstamą atminties kortelių žaidimą ne tik praplėtėme, bet ir papildėme loginėmis užduotimis bei pažintinėmis galimybėmis vaikams“, – sako edukacines mobiliąsias aplikacijas kuriančios bendrovės „SEVEN Code“ vadovas Vitalijus Garbauskas.

„Memo Match“ galima žaisti dviem būdais. „Game mode“ siūlo įveikti 40 atminties žaidimo lygių. Su kiekvienu žaidimo lygiu užduotis tampa vis sudėtingesnė – atsiranda nauji kortelių rinkiniai bei didėja pačių kortelių skaičius. Tam tikruose lygiuose žaidėjams reikia surasti ne tokias pat korteles, bet atspėti jų reikšmes arba asociacijas.

Žaidimas sukurtas anglų kalba, tad žaisdami jį vaikai lavina užsienio kalbos žinias, o kartu mokosi pažinti spalvas, augalus bei gyvūnus, raides, skaičius, įvairias geometrines figūras, matematikos veiksmus, įgyja geografijos žinių.

„Memo Match“ taip pat turi teminio atminties žaidimo funkciją – žaidėjai gali pasirinkti vieną iš devynių kortelių rinkinių, skirtų atskirai temai, ir taip lavinti atmintį bei dėmesingumą bandydami įveikti tris skirtingo sudėtingumo lygius.

„Memo Match“ pirmiausia skirtas vaikams, tačiau jį žaisti smagu ir suaugusiems. Įveikti visus 40 žaidimo lygių ar sudėtingiausią teminio atminties žaidimo lygmenį reikalauja susikaupimo, o galimybė lyginti pasiektus rezultatus ar kovoti, kas greičiau įveiks užduotį, leidžia rengti atminties varžybas“, – sako V. Garbauskas. 

„MemoMatch“ jau galima atsisiųsti iš „Apple AppStore“ parduotuvės. Ateityje žaidimą planuojama papildyti kitomis temomis – dangaus objektais, buities daiktais, žaislais, automobiliais, o programėlę atnaujinti naujomis funkcijomis ir savybėmis.

Šiuo metu „Apple Store“ klientai gali atsisiųsti „SEVEN Code“ sukurtą edukacinį žaidimą „IQ testas“ lietuvių, anglų ir kinų kalbomis, Kelių eismo taisyklių bei testų aplikaciją ir matematikos formulių mobiliąją programėlę, skirtą vidurinių mokyklų moksleiviams ir studentams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »