Lietuvių sukurta programėlė „Memo Match“ padės mokytis žaidžiant

Publikuota: 2012 m. gruodžio 19 d. trečiadienis

Sukurti smagų žaidimą, kuris ne tik lavintų atmintį, bet ir padėtų mokytis anglų kalbos, gamtos pažinimo, geografijos, matematikos – tokią užduotį sau išsikėlė bendrovės „SEVEN Code“ specialistai ir pasiūlė „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ vartotojams programėlę „Memo Match“.

„Norėjome sukurti žaidimą, kuris ir suteiktų galimybę sužinoti, išmokti kažko naujo, ir būtų linksmas bei leistų pasivaržyti. Todėl daugelio mėgstamą atminties kortelių žaidimą ne tik praplėtėme, bet ir papildėme loginėmis užduotimis bei pažintinėmis galimybėmis vaikams“, – sako edukacines mobiliąsias aplikacijas kuriančios bendrovės „SEVEN Code“ vadovas Vitalijus Garbauskas.

„Memo Match“ galima žaisti dviem būdais. „Game mode“ siūlo įveikti 40 atminties žaidimo lygių. Su kiekvienu žaidimo lygiu užduotis tampa vis sudėtingesnė – atsiranda nauji kortelių rinkiniai bei didėja pačių kortelių skaičius. Tam tikruose lygiuose žaidėjams reikia surasti ne tokias pat korteles, bet atspėti jų reikšmes arba asociacijas.

Žaidimas sukurtas anglų kalba, tad žaisdami jį vaikai lavina užsienio kalbos žinias, o kartu mokosi pažinti spalvas, augalus bei gyvūnus, raides, skaičius, įvairias geometrines figūras, matematikos veiksmus, įgyja geografijos žinių.

„Memo Match“ taip pat turi teminio atminties žaidimo funkciją – žaidėjai gali pasirinkti vieną iš devynių kortelių rinkinių, skirtų atskirai temai, ir taip lavinti atmintį bei dėmesingumą bandydami įveikti tris skirtingo sudėtingumo lygius.

„Memo Match“ pirmiausia skirtas vaikams, tačiau jį žaisti smagu ir suaugusiems. Įveikti visus 40 žaidimo lygių ar sudėtingiausią teminio atminties žaidimo lygmenį reikalauja susikaupimo, o galimybė lyginti pasiektus rezultatus ar kovoti, kas greičiau įveiks užduotį, leidžia rengti atminties varžybas“, – sako V. Garbauskas. 

„MemoMatch“ jau galima atsisiųsti iš „Apple AppStore“ parduotuvės. Ateityje žaidimą planuojama papildyti kitomis temomis – dangaus objektais, buities daiktais, žaislais, automobiliais, o programėlę atnaujinti naujomis funkcijomis ir savybėmis.

Šiuo metu „Apple Store“ klientai gali atsisiųsti „SEVEN Code“ sukurtą edukacinį žaidimą „IQ testas“ lietuvių, anglų ir kinų kalbomis, Kelių eismo taisyklių bei testų aplikaciją ir matematikos formulių mobiliąją programėlę, skirtą vidurinių mokyklų moksleiviams ir studentams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »