Lietuvių sukurta programėlė „Memo Match“ padės mokytis žaidžiant

Publikuota: 2012 m. gruodžio 19 d. trečiadienis

Sukurti smagų žaidimą, kuris ne tik lavintų atmintį, bet ir padėtų mokytis anglų kalbos, gamtos pažinimo, geografijos, matematikos – tokią užduotį sau išsikėlė bendrovės „SEVEN Code“ specialistai ir pasiūlė „iPhone“, „iPod“ ir „iPad“ vartotojams programėlę „Memo Match“.

„Norėjome sukurti žaidimą, kuris ir suteiktų galimybę sužinoti, išmokti kažko naujo, ir būtų linksmas bei leistų pasivaržyti. Todėl daugelio mėgstamą atminties kortelių žaidimą ne tik praplėtėme, bet ir papildėme loginėmis užduotimis bei pažintinėmis galimybėmis vaikams“, – sako edukacines mobiliąsias aplikacijas kuriančios bendrovės „SEVEN Code“ vadovas Vitalijus Garbauskas.

„Memo Match“ galima žaisti dviem būdais. „Game mode“ siūlo įveikti 40 atminties žaidimo lygių. Su kiekvienu žaidimo lygiu užduotis tampa vis sudėtingesnė – atsiranda nauji kortelių rinkiniai bei didėja pačių kortelių skaičius. Tam tikruose lygiuose žaidėjams reikia surasti ne tokias pat korteles, bet atspėti jų reikšmes arba asociacijas.

Žaidimas sukurtas anglų kalba, tad žaisdami jį vaikai lavina užsienio kalbos žinias, o kartu mokosi pažinti spalvas, augalus bei gyvūnus, raides, skaičius, įvairias geometrines figūras, matematikos veiksmus, įgyja geografijos žinių.

„Memo Match“ taip pat turi teminio atminties žaidimo funkciją – žaidėjai gali pasirinkti vieną iš devynių kortelių rinkinių, skirtų atskirai temai, ir taip lavinti atmintį bei dėmesingumą bandydami įveikti tris skirtingo sudėtingumo lygius.

„Memo Match“ pirmiausia skirtas vaikams, tačiau jį žaisti smagu ir suaugusiems. Įveikti visus 40 žaidimo lygių ar sudėtingiausią teminio atminties žaidimo lygmenį reikalauja susikaupimo, o galimybė lyginti pasiektus rezultatus ar kovoti, kas greičiau įveiks užduotį, leidžia rengti atminties varžybas“, – sako V. Garbauskas. 

„MemoMatch“ jau galima atsisiųsti iš „Apple AppStore“ parduotuvės. Ateityje žaidimą planuojama papildyti kitomis temomis – dangaus objektais, buities daiktais, žaislais, automobiliais, o programėlę atnaujinti naujomis funkcijomis ir savybėmis.

Šiuo metu „Apple Store“ klientai gali atsisiųsti „SEVEN Code“ sukurtą edukacinį žaidimą „IQ testas“ lietuvių, anglų ir kinų kalbomis, Kelių eismo taisyklių bei testų aplikaciją ir matematikos formulių mobiliąją programėlę, skirtą vidurinių mokyklų moksleiviams ir studentams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „Intentional Software“, kurios įkūrėjas Charles Simonyi kadaise pats dirbo „Microsoft“. skaityti »

Svarstyklės praneš apie pavojų gyvybei

Įsivaizduokite – atsistojate ryte ant svarstyklių, o jos ne tik parodo, kiek pakito jūsų svoris nuo tada, kai svėrėtės paskutinį kartą, bet ir atsiunčia įspėjamąjį signalą: „Užsiregistruokite pas gydytoją“. skaityti »

Išmaniosios technologijos – sveikam ir patogiam senėjimui

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas drauge su KTU atlieka tyrimus, kurie įvardins senyvų žmonių galimybes savarankiškai gyventi savo namuose ir leis sukurti tam reikalingas informacinių ryšių priemones bei technologijas. skaityti »

Išmanusis tvarstis – ne mokslinės fantastikos produktas

Išmaniojo tvarsčio projekto atsiradimui turėjo įtakos rinkos poreikis turėti universalią, efektyvią, įvairioms žaizdoms gydyti skirtą priemonę, kuri būtų nebrangi, plačiai prieinama, tinkama naudoti sudėtingomis sąlygomis. skaityti »

Planšetę „Samsung Galaxy Tab S3” jau galima įsigyti ir Lietuvoje

Lietuvos gyventojai jau gali įsigyti naujausią „Samsung“ planšetę „Galaxy Tab S3“. skaityti »

„Amazon“ vadovas išbandė milžinišką robotą

Būdamas milžiniško roboto viduje J. Bezos valdė roboto rankas savo rankose laikydamas du valdymo pultus. skaityti »

Virtualiosios realybės rinka sparčiai augs

Anot ekspertų, pasaulinė papildytosios realybės ir virtualiosios realybės rinka iki 2020 m. pasieks 66,68 mlrd. dolerių. skaityti »

Ar fizinių parduotuvių laukia mirtis?

Vilniuje vykusioje didžiausioje elektroninės komercijos konferencijoje – atsakymai apie rinkos ateitį skaityti »

R.Dargis: Robotai leis žmonėms būti labiau žmogiškais

Pasaulio miestuose jau gyvena daugiau žmonių nei kaimuose, sparčiai tobulėjančios technologijos keičia ne tik logistikos bei gamybos grandines, bet ir darbuotojus gamyklose. skaityti »