Lietuvoje kompiuteriu ir internetu naudojasi visi 15–19 metų amžiaus jaunuoliai

Publikuota: 2011 m. birželio 21 d. antradienis

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atliktas tyrimas, kuriame įvertinti 2011 m. I ketvirčio kompiuterių ir interneto naudojimo rodikliai.

Tyrimo metu buvo nustatyta, kad kompiuteriu naudojasi 65,8 proc. apklaustųjų (2010 m. IV ketvirčio rodiklis – 60,2 proc.), o internetu - 63,5 proc. (2010 m. IV ketvirčio rodiklis – 57,5 proc.). Didžioji dauguma apklaustųjų, kurie naudojasi internetu, juo naudojasi namuose – 87,8 proc.

Aktyviausiai kompiuteriu ir internetu naudojasi 15-19 metų amžiaus apklaustieji – 2011 m. pradžioje 100 proc. jaunuolių buvo šių informacinių technologijų vartotojai (2010 m. IV ketvirčio rodikliai – atitinkamai 97,3 ir 95,7 proc.).

Populiariausi interneto naudojimo tikslai: naudojimasis paieškos sistemomis (82,1 proc.), elektroniniu paštu (77,8 proc.), internetiniais portalais (71,3 proc.), naudojimasis (skaitymas ir/arba bendravimas) interneto forumais, pokalbių svetainėmis (58,8 proc.), konkrečios informacijos ieškojimas duomenų bazėse, infopuslapiuose (55,9 proc.), internetinės bankininkystės paslaugomis (52 proc.), socialinių tinklų svetainėmis (44,6 proc.).

Padaugėjo interneto naudotojų, skaitančių lietuviškus laikraščius ar žurnalų  leidinius internete – 71,7 proc. (2010 m. IV ketvirčio rodiklis – 68,1 proc.). Taip pat daugiau interneto naudotojų pirko, užsakinėjo prekes, paslaugas elektroninėse parduotuvėse – 18,2 proc. (2010 m. IV ketvirčio rodiklis – 14,4 proc.).

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »