„LinkoManija“ tampa visiškai uždara bendruomene

Publikuota: 2012 m. lapkričio 26 d. pirmadienis

„Torrent“ failų dalijimosi portalas „LinkoManija“, ne kartą buvęs aptariamas spaudoje dėl konfrontacijos su organizacija LANVA bei jos vadovu Vytautu Simanavičiumi, savo vartotojams pranešė, kad tampa visiškai uždara bendruomene.

„LinkoManijos“ svetainės pradiniame puslapyje jos kūrėjai ir tvarką palaikantys asmenys pranešė, kad „torrent“ failų dalijimosi platforma jau naudojasi 200 tūkstančių vartotojų. Tai, kaip bendruomenę supranta jos dabartiniai valdytojai, yra maksimalus vartotojų skaičius tokio tipo platformai. Pakvietimų vis dar bus galima gauti, bet tik tuo atveju, jei vartotojų bus mažiau nei 200 tūkst. Kalbant paprastai, naujiems nariams norint patekti į portalą, turės būti pašalinti seni jo nariai.

Kalbant apie kitą Lietuvoje populiarių „torrent“ failų dalijimosi portalą, tai yra „Torrent.lt“, šis skatina naujų vartotojų atsiradimą, nes savo prisijungimo puslapyje, kurį gali matyti visi interneto vartotojai, rašo, jog norint patekti į platformą, tereikia „paprašyti draugo pakvietimo“.

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

I. Laurso knygos „Verslas naujai“ el. versija – „Linkomanijoje“

Leidykla „Vaga“ parengė legalią el. knygos versiją, kurią nemokamai galima parsisiųsti iš „Linkomanijos“ bei oficialiaus knygos tinklalapio VerslasNaujai.lt. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »