„LiveJournal“ pranešė apie naujas programišių atakas

Publikuota: 2011 m. liepos 27 d. trečiadienis

Kompanija SUP pranešė, jog „LiveJournal“ veiklos sutrikimų priežastis – DDoS atakos.

Oficialiame pranešime teigiama, jog „LiveJournal“ administracija, surinkusi užtektinai duomenų, jau gali daryti išvadą, kad DDoS atakos buvo nukreiptos į „LiveJournal“ duomenų centrą.

„Neveikė net atsarginis pultas, kuris būtų suteikęs mums galimybę suprasti, kas vyksta tinklo įrangoje, todėl vienintelis mums ir klientams prieinamas informacijos šaltinis buvo tiekėjai. Vėliau buvo paleistas „DDoS Mitigation Protocol“, kuris parodė, jog į mus nukreiptą srautą sudarė vidutiniškai 6 gigabitai, o piko metu – net 8 gigabitai“, – teigė „LiveJournal“ produktų plėtros direktorius Ilja Dronovas.

Be to, pranešime teigiama, jog ataka nukreipta ne į konkrečius tinklaraštininkus, bet į paslaugą apskritai. Asmeninių naudotojų duomenų dėl atakos nenutekėjo ir sistema iš esmės nesugadinta. SUP pažadėjo, jog tiems „LiveJournal“ naudotojams, kurie už paslaugas moka, artimiausiu metu patirti nepatogumai bus kompensuoti.  

Anksčiau SUP atstovai buvo atmetę programišių atakos versiją aiškindami, jog tai paties duomenų centro, kuriame išdėstyti „LiveJournal“ serveriai, problemos. Atsakomybė už visus nesklandumus buvo priskirta amerikiečių ryšio

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »